Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde meg på Insane og kom til man skulle skyte fra denne svære bilen.

Når reaveren kommer opp på siden går gunnern varm og innen jeg har klart å kjøle den ned fort nok er jeg i grøfta.

Synd de har gjort elementærfeilen og legge videsnutter etter saves, så etter 15 forsøk var jeg så lei av å vente i gjennom filmsekvensen at jeg ga opp :(

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

hehe, fort gjort det da Snurre ;)

 

Jeg forstår ikke hvorfor spillprodusenter fortsatt tror vi vil se samme sekvens om og om igjen når de samtidig legger opp til at du skal slite.

Hadde liksom håpet vi var ferdig med sånne ting, men til stadighet blir jeg jo fortsatt påminnet om det motsatte.

Ikke noe gøy å få spille i 30 sekunder før man dør, for så reloade og vente 1 minutt på en video, for så dø etter 30 nye sekunder :(

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Hehe, kan ha vært litt krass i mitt innlegg, men jeg mener det.

Satt på co-op igår med en kompis og vi brukte vel rundt 40-50 forsøk på han.

Angående kampen på insane:

 

Pistolen han bruker tar deg ned på 2-5 skudd.

Poison grenades overalt.

LAMBENT wretches, trenger jeg si mer?

 

Og en varmesøkende pillar..

 

 

edit: heey, 200 inlegg :roll:

Endret av DragonsHeaven
Lenke til kommentar

Har tenkt litt på en ting:

 

Hva hvis den ene co-op buddyen spiller på insane mens du spiller på casual, og du dreper alt som kommer i veien? da de på casual ikke tåler en dritt. Og han som spiller på Insane leker passiv og ikke risikerer så mye.. :hmm: Det eneste problemet da er vel at det er ganske så mange plasser der man må kjempe seg igjennom selv... :ph34r:

 

Bare en tanke.

Endret av mX
Lenke til kommentar
Har tenkt litt på en ting:

 

Hva hvis den ene co-op buddyen spiller på insane mens du spiller på casual, og du dreper alt som kommer i veien? da de på casual ikke tåler en dritt. Og han som spiller på Insane leker passiv og ikke risikerer så mye.. :hmm: Det eneste problemet da er vel at det er ganske så mange plasser der man må kjempe seg igjennom selv... :ph34r:

 

Bare en tanke.

Tenkt den tanken sjøl og det blir nok som du skriver :yes: men det som er kult med å spille insane coop med en kompis (for meg værtfall) er jo det at det er tøft og man må samarbeide, for så å være fornøyd når en tøff hindring er ute av veien :D men di som bare vil ha achievmenten kan nok gjøre det mye lettere ved å gjøre det sånn :)

Lenke til kommentar
Hva hvis den ene co-op buddyen spiller på insane mens du spiller på casual, og du dreper alt som kommer i veien? da de på casual ikke tåler en dritt. Og han som spiller på Insane leker passiv og ikke risikerer så mye.. :hmm:

Bare en tanke.

 

Så er mitt spørsmål....

Nå man kjører på "Betty" (drill-riggen til cowboyen), så skal man skyte noen mortarkuler som kommer ned fra himmelen.

På insane tåler riggen kun ett treff af en mortar.

Altså når mortar nummer 2 treffer, så går riggen utfor fjellsiden.

 

Hvis en spiller casual og en insane, hvor mange mortarkuler tåler den så?

(Gjennomsnittet av casual og insane?)

Lenke til kommentar
Så er mitt spørsmål....

Nå man kjører på "Betty" (drill-riggen til cowboyen), så skal man skyte noen mortarkuler som kommer ned fra himmelen.

På insane tåler riggen kun ett treff af en mortar.

Altså når mortar nummer 2 treffer, så går riggen utfor fjellsiden.

 

Hvis en spiller casual og en insane, hvor mange mortarkuler tåler den så?

(Gjennomsnittet av casual og insane?)

Tror det er 5 på casual, 4 på normal (rein gjetning), 3 på hardcore og ett eneste på insane.

Lenke til kommentar

Der var jeg også ferdig! :) Synes det var helt fantastisk hele veien. Tok virkelig av mot slutten! Utvilsomt MYE bedre enn Gears of War 1. Spesielt med tanke på variasjon og historie. Lett 10/10!

 

Ble egentlig litt skuffet av Gears of War 1 etter alt skrytet det hadde fått. Bra spill, utvilsomt, men ikke mer enn 8/10 i min bok. Dette derimot... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...