Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok:

 

 

Hehe, spillet er bra, ja :woot: Men litt kjipt at det nå er mulig å plante granater på veggene og at smoke-granaten nå kan stunne :( Synes heller ikke det er så kult at saga er så kraftig, og at det er nesten umulig å stoppe den som sager. :grumpy: Liker heller ikke den boomeren som nå har tre skudd, folk løper jo bare etter den jo! :cry:

 

Singleplayer er dødsbra, da :fun:

Lenke til kommentar
Vi prøvde igjen å spille litt campaign, men ga opp og jeg må spørre igjen:

 

Er det virkelig bare meg som synes det er alt, alt, alt for lite "gears of war" i campaignen? Vi har spilt i en 4-5 timer nå og vi har jo ikke vært i cover og skutt mot locust mer enn 25-30 minutter.

 

Det eneste vi gjør er å skru på brytere, kjøre bil, skyte bosser, løpe gjennome hinderløyper, gå rundt og se cutscenes og høre på radioen.

 

Jeg synes det er helt greit at når kjernegameplayet blir langdrygt at de bryter det opp med en kjøresekvens eller en hinderløype av noe slag en sjelden gang, men vi har jo nesten ikke fått prøvd kjernegameplayet ennå og har allerede blitt lei av alt det andre.

 

Er det virkelig bare meg som sitter med følelsen: "Kom igjen, la meg få spille uten bullcrap!"?

 

 

Ja, singleplayer er egentlig upåklagelig, med unntak av altfor, altfor lette bosser

 

Du er så søt når du er sarkastisk :love:

 

 

Er glad i deg jeg óg, selv om du spiller Hardcore på CoD

Lenke til kommentar
Bla bla

 

Ja, singleplayer er egentlig upåklagelig, med unntak av altfor, altfor lette bosser

 

Prøver du å terge meg opp nå eller leste du ikke et eneste ord av det jeg sa? :dontgetit:

 

Uansett så synes jeg det at man kan plante granater på veggene er sinnsykt kult. Miner bør være med i alle spill og GoW er intet unntak. Hvordan dette er balansert i multiplayer aner jeg ikke da GoW multiplayer ikke fallt meg i smak, men i horde så er dette griseartig.

Lenke til kommentar
Piss og bæsj og promp, da klarer ikke jeg det :hrm:

 

 

...Anywho, har nettopp fullført Campaign co-op med kjæresten, så nå får jeg "lov" til å spille campaign alene også, slik at jeg får prøvd på insane.

Så da får vi se.

I'll keep you posted :thumbup:

Insane er STÆN vanskelig... og jeg har bare kommet meg igjennom sykehuset... det var ikke co_op da :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

må bare ha med det beste sitatet fra spillet :D

 

Carmine: "These Helmets have a filtering system! If you guys wore them, you wouldn't be coughing!"

 

Dom: "Yeah but then I wouldn't be able to see snipers as well would I"

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...