Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen, har noen vært borti noe lignende? Skulle laste ned Gold Plated Lancer nå. Tastet inn koden, og fikk beskjed om å trykke download now. Da gikk det noen sekunder, så mom meldingen "could not download" opp. WTF, tenkte jeg, og tastet inn koden på nytt. Nå er den selvsagt "oppbrukt"! :(

 

Heldigvis gikk det bedre med kartpakken.

Lenke til kommentar
Om en uke, når jeg ikke er forbanna over at noen klarer å ødelegge et upåklagelig spill såpass mye. Det startet i enern med patchen som gjorde at boomeren kunne downe, nå er det bare helt på faens tryne.

Uansett hva de hadde gjort, med mindre de hadde brukt copy + paste og gitt ut GOW1 igjen, hadde du kommet til å klage på samme måte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

i starten var jeg skeptisk selv, men etter noen timer så har jeg lært å leve med irritasjons momentene, og det føles egentlig helt likt som Gears 1.

men håper de fikser ting som, motorsag, mortar og alt for kraftig smoke granat

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Om en uke, når jeg ikke er forbanna over at noen klarer å ødelegge et upåklagelig spill såpass mye. Det startet i enern med patchen som gjorde at boomeren kunne downe, nå er det bare helt på faens tryne.

Uansett hva de hadde gjort, med mindre de hadde brukt copy + paste og gitt ut GOW1 igjen, hadde du kommet til å klage på samme måte.

Nei, jeg ville ha endring, men de har bare gjort det fucka.

Lenke til kommentar
Om en uke, når jeg ikke er forbanna over at noen klarer å ødelegge et upåklagelig spill såpass mye. Det startet i enern med patchen som gjorde at boomeren kunne downe, nå er det bare helt på faens tryne.

Uansett hva de hadde gjort, med mindre de hadde brukt copy + paste og gitt ut GOW1 igjen, hadde du kommet til å klage på samme måte.

Nei, jeg ville ha endring, men de har bare gjort det fucka.

Hva faan skal til for å få deg fornøyd Boffen?

Lenke til kommentar

Vi prøvde igjen å spille litt campaign, men ga opp og jeg må spørre igjen:

 

Er det virkelig bare meg som synes det er alt, alt, alt for lite "gears of war" i campaignen? Vi har spilt i en 4-5 timer nå og vi har jo ikke vært i cover og skutt mot locust mer enn 25-30 minutter.

 

Det eneste vi gjør er å skru på brytere, kjøre bil, skyte bosser, løpe gjennome hinderløyper, gå rundt og se cutscenes og høre på radioen.

 

Jeg synes det er helt greit at når kjernegameplayet blir langdrygt at de bryter det opp med en kjøresekvens eller en hinderløype av noe slag en sjelden gang, men vi har jo nesten ikke fått prøvd kjernegameplayet ennå og har allerede blitt lei av alt det andre.

 

Er det virkelig bare meg som sitter med følelsen: "Kom igjen, la meg få spille uten bullcrap!"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...