Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen som vet om en guide til collectibles som ligger rundt i SP?

IGN pleier å ha gode guider, kommer nok etterhvert.

 

Den 'Who wants toast' greia var konge! :p

 

Og hva jeg tror om Sires;

 

De er jo genmanipulering, det vet vi. Det virker som om de har en slags blanding av mennesker og Locust, men siden det er en 'sikkerhetsmekanisme' å vekke dem opp, så er det nok mennesker som har lagd dem.

 

Og angående hvor lenge locustene har holdt til, så mener jeg å ha lest at det er flere hundre, om ikke tusen år. Man bygger ikke den type palasser på kort tid, og det virker jo som om de hadde kontroll på både Rockwormen og Leviathanen.

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

om Locust

 

det har vært snakk om at planeten Sera er egentlig hjemmet til Locustene, og de har altid vært der, menneskene har kommet ditt for og stjele ressureser og hjemmet dems, hvis dette er fakta så er det menneskene som er bad guys ikke Locust

 

Lenke til kommentar
Hmm,, angående slutten etter rulleteksten

 

 

Det er jo Adam Fenix som snakker, det vet vi,, men hvorfor sier han "What have you done?" og masse sånt?

Etter hva han sier så virker det som om han er i live,, tema for neste spillet? :hmm:

 

Det kan jo være han reagerer når de senker en hel by ;), derfor sier han "what have you done?"

 

Lenke til kommentar

Har vi fått vite hva som er skjedd med Marcus' far? Om han er død, forsvunnet eller noe?

 

Tror han har hjulpet Locustene på en eller annen måte. Siden dronningen sier det hun sa om han og Marcus :)

 

Jepp, lurer litt på dette jeg også :hmm:

 

 

Mulig det ble nevnt i første spillet da de måtte til huset hans, men jeg kan ikke huske noe. Marcus satt vel i fengsel for å ha beskyttet faren eller noe?

 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
noen som vet om en guide til collectibles som ligger rundt i SP?

Youtube har en del,, en bruker som heter Xyjar

 

Mener å huske at han er sønnen til Cliffy B, har en video om det, kan hende jeg tar feil.

 

EDIT: Unnskyld for spoilinga.

Er ny på mac.. får bare droppe det jeg skrev..:p

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Advarsel til alle som sitter og roser campaignen opp i skytene, jeg kommer for å rante: :)

 

Jeg klarer faktisk ikke begripe hva alle, har ikke sett noen her som har sagt noe annet, synes er så bra med campaignen. Vi har kommet til innsjøen med kjempemarken og avsluttet bare spillet nå fordi det rett og slett var pisskjedelig.

 

Gears of War 1 campaignen spilte vi gjennom i en omgang og grep tak i oss til siste slutt. Dette er et makkverk i forhold sett fra mine øyne.

 

Det jeg hater med campaignen:

- Platform/adventure elementene overalt. Knapper, brytere, latterlige bosser, tåpelige sekvenser i hytt og vær.

- Helt ufattelig harry. Så harry at man skjemmes over å spille det.

- Story og dialog som gir frysninger, feil type frysninger.

- Cutscenes konstant. Tror nesten ikke vi har spilt 5 minutter i strekk.

- Holde seg for øret og snakke mens man går sakte konstant.

- Bugs, bugs, bugs, bugs.

 

Det jeg likte med forrige campaign og trodde gow handlet om:

- Mellomstore åpne områder med tonnevis med fiender (med våpen) og masse cover og måter å takle situasjonen på.

- Bare action. Det var et par drittsekvenser, men de var få og langt imellom.

- En campaign som oppfordret til å spilles igjen ved at megalineære sekvenser var så få og store kamper var i mangfold. Gow 2 campaignen er så full av slike sekvenser at jeg kommer ikke til å røre den med grilltang igjen etter at jeg er ferdig.

- Nesten ingen adventure game type bosser som krever at man trykker her og skyter der.

 

Dette er oppfatningen til alle jeg kjenner som har spilt begge spillene. Man føler seg snytt da dette spillet er så totalt forskjellig fra det første. Men når jeg kommer hit, samt leser reviews, får jeg følelsen av at vi er en veldig minoritet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...