Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm,, dere som har spilt igjennom spillet kan trygt lese spoilerene..

 

 

Hva var greia med the Sires egentlig? Noe slags mutant wretch mennesker eller what the hell? Litt unødvendig egentlig.. :ermm:

 

 

 

Noen andre her som fikk en skikkelig tom følelse når Tai og Maria døde? Det var så trist.. :cry:

 

Endret av DragonsHeaven
Lenke til kommentar

 

Hva var greia med the Sires egentlig? Noe slags mutant wretch mennesker eller what the hell? Litt unødvendig egentlig.. :ermm:

 

Min teori er at Command rett og slett forsker på Locustene/Lambent greier, prøver og skape Locuster, eller så er dette rett og slett restene av hva som skapte Locustene i utgangspunktet.

 

 

 

Noen andre her som fikk en skikkelig tom følelse når Tai og Maria døde? Det var så trist.. :cry:

 

Tai var liksom "oi shit".

Maria derimot var et mye sterkere øyeblikk enn det jeg noensinne trodde dette spillet kom til å gi meg.

 

 

Mye spoilere :p

Endret av Hiltur
Lenke til kommentar

Siden det virker som om locustene har vært der nede så lenge, og det sier jo Marcus og, så syns jeg det virker mer sannsynlig at Sire's er resultatet av at menneskene har eksperimentert med gene splicing med menneskelige og locust gener. Og så er det en collectible som det står om den første damen som ble eksperimentert på der, som het Ruth, som folk spekulerer i om kanskje kan være Locust Queen. (Det passer kanskje ikke så bra med det jeg skrev om at de har vært der nede så lenge, menmen...)

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Det dårligste for min del i Gears Of War 2 er matchmakinga, enten så møter du folk som er 10x bedre en deg selv eller så møter du folk som har så dårlig linje att når man skyter så går det minst 3 sekunder før man treffer fienden.

 

Dette har jeg opplevd omtrent i hele dag, fantastisk plagsomt

Da går jeg heller spille mot boter som er mye gøyere, vinner ihvertfall da ;)

 

Enda sparer jeg singelplayerdelen "er der du møter alle tickerene i den mørke tunnelen", og har passert 2000kills :innocent:

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Spilte gjennom SP på normal nå nettopp og hvis det er en ting som irriterer meg så er det at jeg aldri fikk helt til å sikte med "bombekasteren"/Mortar. Noen som kunne tenke seg å forklare hvordan man sikter med den hvis jeg skulle finne på å spille gjennom hakket over normal? :)

 

Utrolig kult spill, jeg elsker det!

Lenke til kommentar
Spilte gjennom SP på normal nå nettopp og hvis det er en ting som irriterer meg så er det at jeg aldri fikk helt til å sikte med "bombekasteren"/Mortar. Noen som kunne tenke seg å forklare hvordan man sikter med den hvis jeg skulle finne på å spille gjennom hakket over normal? :)

 

Utrolig kult spill, jeg elsker det!

 

Du bare sikter den retningen du vil skyte, så holder du skyteknappen inne hvor langt du skal ha den fremover.

 

Det står hvor mange meter den skyter på høyre side av siktet.

50 Meter = Nesten selvmord og tar de forran deg.

Max 150 M = CA fra midten av alle multiplayer maps til en av endene.

 

Håper det hjalp deg :D

 

-Ullsokk1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...