zeox Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 flott! Jeg får hverken spillt multiplayer eller singleplayer nå. Jeg trykker A som en gal, men ingenting skjer :/. fantastisk irriterende Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 flott!Jeg får hverken spillt multiplayer eller singleplayer nå. Jeg trykker A som en gal, men ingenting skjer :/. fantastisk irriterende Har hatt samme problemet i ca. 1 minutt før det gikk over. Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Hmm,, dere som har spilt igjennom spillet kan trygt lese spoilerene.. Hva var greia med the Sires egentlig? Noe slags mutant wretch mennesker eller what the hell? Litt unødvendig egentlig.. Noen andre her som fikk en skikkelig tom følelse når Tai og Maria døde? Det var så trist.. Endret 10. november 2008 av DragonsHeaven Lenke til kommentar
Hiltur Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Hva var greia med the Sires egentlig? Noe slags mutant wretch mennesker eller what the hell? Litt unødvendig egentlig.. Min teori er at Command rett og slett forsker på Locustene/Lambent greier, prøver og skape Locuster, eller så er dette rett og slett restene av hva som skapte Locustene i utgangspunktet. Noen andre her som fikk en skikkelig tom følelse når Tai og Maria døde? Det var så trist.. Tai var liksom "oi shit". Maria derimot var et mye sterkere øyeblikk enn det jeg noensinne trodde dette spillet kom til å gi meg. Mye spoilere Endret 10. november 2008 av Hiltur Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Siden det virker som om locustene har vært der nede så lenge, og det sier jo Marcus og, så syns jeg det virker mer sannsynlig at Sire's er resultatet av at menneskene har eksperimentert med gene splicing med menneskelige og locust gener. Og så er det en collectible som det står om den første damen som ble eksperimentert på der, som het Ruth, som folk spekulerer i om kanskje kan være Locust Queen. (Det passer kanskje ikke så bra med det jeg skrev om at de har vært der nede så lenge, menmen...) Endret 10. november 2008 av Thomas_H Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hmm,, angående slutten etter rulleteksten Det er jo Adam Fenix som snakker, det vet vi,, men hvorfor sier han "What have you done?" og masse sånt? Etter hva han sier så virker det som om han er i live,, tema for neste spillet? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Det dårligste for min del i Gears Of War 2 er matchmakinga, enten så møter du folk som er 10x bedre en deg selv eller så møter du folk som har så dårlig linje att når man skyter så går det minst 3 sekunder før man treffer fienden. Dette har jeg opplevd omtrent i hele dag, fantastisk plagsomt Da går jeg heller spille mot boter som er mye gøyere, vinner ihvertfall da Enda sparer jeg singelplayerdelen "er der du møter alle tickerene i den mørke tunnelen", og har passert 2000kills Endret 11. november 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Who wants toast?! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Spilte gjennom SP på normal nå nettopp og hvis det er en ting som irriterer meg så er det at jeg aldri fikk helt til å sikte med "bombekasteren"/Mortar. Noen som kunne tenke seg å forklare hvordan man sikter med den hvis jeg skulle finne på å spille gjennom hakket over normal? Utrolig kult spill, jeg elsker det! Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Spilte gjennom SP på normal nå nettopp og hvis det er en ting som irriterer meg så er det at jeg aldri fikk helt til å sikte med "bombekasteren"/Mortar. Noen som kunne tenke seg å forklare hvordan man sikter med den hvis jeg skulle finne på å spille gjennom hakket over normal? Utrolig kult spill, jeg elsker det! Du bare sikter den retningen du vil skyte, så holder du skyteknappen inne hvor langt du skal ha den fremover. Det står hvor mange meter den skyter på høyre side av siktet. 50 Meter = Nesten selvmord og tar de forran deg. Max 150 M = CA fra midten av alle multiplayer maps til en av endene. Håper det hjalp deg -Ullsokk1 Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hvor sjekker man antall kills? Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hvor sjekker man antall kills? nede i høyre hjørne popper det oppe en fin liten ting som viser hvor mange kills du har, hvert 100 kill. 100 av 100000 200 av 100000 you get it? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) skal spille gjennom på ny i dag, skal ta på vanskligeste siden det er umulig og finne folk og spille med online. elsker spillet! Endret 11. november 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Hiltur Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Hvor sjekker man antall kills? nede i høyre hjørne popper det oppe en fin liten ting som viser hvor mange kills du har, hvert 100 kill. 100 av 100000 200 av 100000 you get it? 2000/100,000 ... Endret 11. november 2008 av Hiltur Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) http://kotaku.com/5069156/jablonskys-gears...-retail-release Denne cden skal kjøpes! Endret 11. november 2008 av mX Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Har ikke noen problemer med å finne noen online nå lenger. Går ganske fort. Tips: Ikke prøv å spill online når du er aleine om kvelden, siden da møter du americanerne = Crappy connection Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Tips: Ikke prøv å spill online når du er aleine om kvelden, siden da møter du americanerne = Crappy connection Altså skal jeg ikke spille online når jeg som regel har tid til å spille med andre ord Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Tips: Ikke prøv å spill online når du er aleine om kvelden, siden da møter du americanerne = Crappy connection Altså skal jeg ikke spille online når jeg som regel har tid til å spille med andre ord Jo men helst ikke aleine Var bare et tips Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Legg til noen fra dette forumet på vennelista di og fyll opp et party før dere søker etter game.. Da går det på et blunk! I disse dager er iallefall vennelista mi full av folk som spiller Geow2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 noen som vet om en guide til collectibles som ligger rundt i SP? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå