lonnj89 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Har ortsatt ikke mottatt Gow 2 i postkassa mi... 4 dager etter at jeg skulle fått den.. merkelige greier. To bad for you sucker! Nei da: Spring på elkjøp og kjøpe Gears 2! Og ta å returner det du får i posten! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Gamezone.no Endret 10. november 2008 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Har endelig funnet ut hvorfor jeg ikke har fått spillet. For 2-3 uker siden, bestilte jeg GOW2 og mirrors edge, Gamezone som jeg bestilte ifra, sender ut spillene i en pakke når du bestiller 1 spill eller flere. Mirrors edge kommer jo ut torsdag den 13, og derfor har jeg ikke fått spillet før nå. Heldighvis for meg, kjøpte jeg det ista. Syns at gamezone kunne informert om dette, spesielt siden det var forhåndsbestilling av 2 spill med forskjellig dato. So many assholes.. so few bullets. Lenke til kommentar
Tortuga Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 En annen ting som irriterer meg grenseløst med public online er at man ikke kan leave games. Fatter ikke tankegangen til noen som legger med det i et spill. Tror de at dersom de tvinger oss til å gå ut i dashboardet og tilbake for å leave gamet at vi ikke kommer til å gjøre det? Leaver jo ikke gamet for å være lame da, leaver fordi auto matchmakinga sendte oss inn i en lagfest på et brett vi ikke ville ha. Skjønner ikke hvordan slike ting i hele tatt forlater idebordet hos utviklerne. Så du leaver og herper for de andre på laget fordi du ikke likte banen? Gheese, er jo kanskje nettop derfor de tok vekk muligheten til og stikke mitt i et spill, for og hindre dette. Hvis du absolutt vil spille de mapsa du liker så gjør det på private kamper. Ikke vær en tulling og join en public match for så og bare stikke igjen med en gang. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Så du bare blir i kampen selv om det lagger som et hælvette? Nei da stikker nok jeg også, så noen andre fra samme land elns kan joine. Hater US-host og det er som regel det i pub games. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Noen som har Gears 2 som faktisk ikke spiller online? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Noen som har Gears 2 som faktisk ikke spiller online? Ja enn så lenge.. Ikke har jeg så mange venner med 360 og alene er det håpløst å finne matcher. Så hittil har jeg hatt Gears 2 og ikke spilt online (spillet er kjøpt inn med tanke på campaign og ikke online for min del, så tar det ikke så tungt at online er ute på tur) Lenke til kommentar
Jext Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Begynner å ble mektig irritert av at matchmakingen tar så sinnsykt lang tid. Begynner å lure på om det er noe galt med min egen connection, selv om testen på dashboardet sier at alt er fint og jeg har port forwardet xbox live portene på routeren.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Noen som har Gears 2 som faktisk ikke spiller online? Jepp jeg! online på gears er noe av det dårligste som finnes Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Treg matchmaking og ingen mulighet til å quite matcher rett til menyen er vannvittig irriterende! Lenke til kommentar
Mazhar Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Har endelig funnet ut hvorfor jeg ikke har fått spillet. For 2-3 uker siden, bestilte jeg GOW2 og mirrors edge, Gamezone som jeg bestilte ifra, sender ut spillene i en pakke når du bestiller 1 spill eller flere. Mirrors edge kommer jo ut torsdag den 13, og derfor har jeg ikke fått spillet før nå. Heldighvis for meg, kjøpte jeg det ista. Syns at gamezone kunne informert om dette, spesielt siden det var forhåndsbestilling av 2 spill med forskjellig dato. So many assholes.. so few bullets. Som jeg nevnte så er "samlet levering" ved bestillinger på Visa-kort noe vi dessverre ikke får gjort noe med per dags dato, men dette er under utvikling. Det står også på siden hvor du skal gå over din kontaktinformasjon at pakken vil komme samlet (er grået ut). Vi skulle gjerne informert om dette, hadde vi visst at du ikke ville ha begge samlet (noe veldig mange ønsker mtp frakt osv). ^- for å oppklare. Beklager din misnøye. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Har endelig funnet ut hvorfor jeg ikke har fått spillet. For 2-3 uker siden, bestilte jeg GOW2 og mirrors edge, Gamezone som jeg bestilte ifra, sender ut spillene i en pakke når du bestiller 1 spill eller flere. Mirrors edge kommer jo ut torsdag den 13, og derfor har jeg ikke fått spillet før nå. Heldighvis for meg, kjøpte jeg det ista. Syns at gamezone kunne informert om dette, spesielt siden det var forhåndsbestilling av 2 spill med forskjellig dato. So many assholes.. so few bullets. Som jeg nevnte så er "samlet levering" ved bestillinger på Visa-kort noe vi dessverre ikke får gjort noe med per dags dato, men dette er under utvikling. Det står også på siden hvor du skal gå over din kontaktinformasjon at pakken vil komme samlet (er grået ut). Vi skulle gjerne informert om dette, hadde vi visst at du ikke ville ha begge samlet (noe veldig mange ønsker mtp frakt osv). ^- for å oppklare. Beklager din misnøye. Im happy now(L) Lenke til kommentar
Hiltur Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Mulig løsning på problemet: Lag to ordre når du bestiller, en for hvert spill. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Eller prøv å fortelle Gamezone at folk vil ha spillet sitt på release. Endret 10. november 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Eller prøv å si til -drugiS- at man skal treffe folk med pumpehagla når man spiller Annex på River.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Har ikke spilt annex på river, tenk. Bare King of the hill. Og jeg bommer aldri med hagla Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Har ikke spilt annex på river, tenk. Bare King of the hill. Og jeg bommer aldri med hagla King of the hill, then. Og da må det ha vært god lag! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 God lag (som i hakking) og godt lag (som i team). yes. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Nuvel, var jo med lag vi faktisk vant, så den fungerer begge veier, ja! Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Fy faen så mye mer mystisk dette spillet er i forholde til eneren! På grensen til skummelt Ihvertfall inne på den fabrikken der han vitenskapsduden har foret opp alle de sitene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå