Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!

Anbefalte innlegg

Jeg mener jeg leste at den ville ha støtte for 8 spillere og ble ekstatisk, men så leste jeg litt senere at den ville bare støtte 8 spillere i dashboardet og da skjønte jeg ikke hva i alle dager Microsoft drev med og hvorfor noen ville ha bruk for noe slikt.

Godt mulig jeg tar feil. :)

Er vel bare å vente og se.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir veldig digg for et party på f.eks 5 stykker å få kunne snakke under spillet og i lobby uten å høre idiotiske kommentarer som: "HELLO GERMANS?!" "Heil HITLA!" osv..

Så for alle som ikke har friendslista full av kjentfolk vil Live bli en enda dårligere opplevelse enn hva det har vært.. Strøkent:/

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Vel, det positive er vel at de Engelske snørrungene nok vil benytte seg av private chat, iallefall de med flere spillere (forhåpentligvis vil spanjoler og grekere gjøre det samme x.x),

men jeg tviler sterkt på at ALLE vil komme til å bruke private chatten som "talerør", ihvertfall hvis man spiller alene.

Lenke til kommentar

Neida, det kan nok slå begge veier, jeg bare synes det blir feil vei å gå når man gjør folk mer "asosiale" mens de er live.

Skjønner jo at har man mange man spiller med ofte er det deilig å slippe snørrungene, men så har de samme folkene vært de som har gjort det overlevlig å være live å spille.

Alltid artig å treffe på partys med hyggelige folk man blir sittende med utover de sene nattetimer, og jeg håper dette vil fortsette og at ikke private chat blir normalen om man er flere enn en.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Blir veldig digg for et party på f.eks 5 stykker å få kunne snakke under spillet og i lobby uten å høre idiotiske kommentarer som: "HELLO GERMANS?!" "Heil HITLA!" osv..

"Germans" ja, og "Er du fra frankrike" (på et eller annet språk)

Her sitter jeg og prater trøndersk med "e" istedefor "æ"... også tror de jeg er fra Frankrike/Tyskland...hva gir du meg :dontgetit:

Lenke til kommentar

Hmm.. er det bare jeg som er litt skuffet over at vi aldri møtte en berserker? Hvor fett hadde det ikke vært med en 10-12 berserkere som oppfører seg på samme måte som bossen i den siste kampen? :dribble:

Potensiell spoiler hva fiender angår, etter oppfordring av xBoffen! :)

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Hmm.. er det bare jeg som er litt skuffet over at vi aldri møtte en berserker? Hvor fett hadde det ikke vært med en 10-12 berserkere som oppfører seg på samme måte som bossen i den siste kampen? :dribble:

må spare noe til 3`ern vøttø!

Lenke til kommentar
Har ortsatt ikke mottatt Gow 2 i postkassa mi... 4 dager etter at jeg skulle fått den.. merkelige greier.

Da er det jo noe galt et sted.

Har du snakket med butikken og er sikker på at spillet er sendt deg?

I såfall burde du kontakte posten, og finner ikke de det kan du kansellere hele bestillingen.

Er jo overflod i butikkene, og Elkjøp gir det jo nærmest bort til den prisen :)

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Tror ikke du trenger å bekymre deg for at alle skal sitte i private chats. Nesten ingen som gjør det nå heller og sikkert 90% av de man møter på live spiller enten 1 eller 2 vil jeg tippe.

Men når man sitter 2-3-4 kompiser og spiller sammen så gidder man ikke snakke engelsk i public chat, prøve å overdøve alle de horene som er i public chat eller høre på alt det negative de horene har å si om hvor du kommer fra og hvor stygt det er der. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...