Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dei store Locust verkar lovande, sakna litt det i GeoW, du møtte sjølvsagt ein del, men det var litt "boss-preg" over det heile med Hammer of Dawn. Når dei dukkar opp midt i ein kamp og du må skyte med det du har er det litt kjekkare.

 

Vanskeleg å bedømme grafikken på eit så lite bilete, gler meg til å få det på ein LCD-TV.

Lenke til kommentar

Det som imponerte meg mest var hvor smooth alt gikk!

 

Masse action på skjermen, enorme Brumaks, flygende reapers, og nok fotsoldater til å velte en flodhest.

Ta en Locust som skjojd? JA TAKK! Chainsaw-dueller? JA TAKK! Oppdatert grafikk, selv om det ikke er ekstrem forskjell? JA TAKK!

Lenke til kommentar

Eneste jeg synes er skummelt er at det kan type på at Curb Stomping ikke er med...

 

Når han går bort til den Locusten som ligger nede for å ta han som skjold, så er det ingen muligheter for å gjøre noe annet enn det å ta han som skjold.

 

Kanskje man tar de som skjold hvis man trykker på A bakfra, og tar Curb Stomp hvis man trykker på A forfra?

Lenke til kommentar

Forbanna utdaterte Flash-drit. Er ikke administrator på PC-en jeg for øyblikket har tilgang til, så det blir ikke noe Gears 2-gameplay på meg før til mandag :(

 

Det som blir sagt her høres jo genialt ut. Bruke Locust som skjold og knekke nakken på dem når de er gjennomhullet av kuler? Epic tar dekningssystem to the next level nok en gang...

Lenke til kommentar
Forbanna utdaterte Flash-drit. Er ikke administrator på PC-en jeg for øyblikket har tilgang til, så det blir ikke noe Gears 2-gameplay på meg før til mandag :(

 

Kan jo se den med WMP?

 

http://www.gametrailers.com/player/33780.html?type=wmv

 

*edit*

 

download-link funker ikke. Må vel innom siden og velge download derfra.

 

*edit*

Endret av lektroluv
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

hadde blit fornøyd hvis det var samme grafikk, men mer av Gears.

men dette er helt fantastisk, jul, påske, nyttår, på engang..

gleder meg som en liten tjukk unge til julemiddag..

Lenke til kommentar

Blir det bedre enn GTA? Jeg tror det :)

 

Er det forresten noen som har sagt noe eller noen her som hørt om at det kanskje muligens kan bli en anelse bevegelsesfrihet med litt større områder? Litt tidlig å si noe om det kanskje. Jeg håper litt på det...

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg sånn til at det står "Playing Gears og WAr 2" på alle på vennelistene mine igjen. Etter Halo 3 ble det bare forskjellig og det blei aldri det samme som før. Derfor blir dette suprknall for min onlineopplevelses del.

 

Hipp hipp hipp, hurra hurra hurra for Epic :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...