Jext Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Nei, da starter man bare om igjen på waven man døde på. Slipper å poppe ut i lobby som på public games. Lenke til kommentar
Hiltur Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Dersom alle dør i et private horde game med venner, må vi da ut i lobbyen igjen og starte helt på nytt?Private er veien å gå i Horde, for da slipper du å dette ut i lobbyen, slik som med Public. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hvor sjekker man hva slags NAT man har i Gears? Ser jo at det er open på Test Connection på Live, men kommer meg ikke inn på Multiplayer. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Gå på speedtest.net og sjekk linja, post her. Om ping/opphastighet er syyyka dårlig, så er det nok derfor. Lenke til kommentar
Hiltur Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Til Norge: Til USA Sykt... Endret 9. november 2008 av Hiltur Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Oslo: Statene: Damn, ganske stor forskjell! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Oslo: Chicago, USA: Mine var jo nesten det samme.... ? EDIT: Aha, merker det på Ping. Men hastighetene var jo nesten helt like i forhold til dere andre! Endret 9. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Selv har jeg Open NAT men Gears 2 sier at jeg har Strict. FUBAR. Hvis du har telenor så må du gå inn i modemet, sette xbox live som "godkjent" deler eller noe. Da funker det, jeg måtte det nå med forrige Gears. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 teste over viser at det er nok båndbredde i massevis til usa. trenger ikke så veldig mye til online MP Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Har ikke klart å kommet inn på online delen enda. For noe dritt. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Funker knakanes bra her Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Dette spiller er ikke macho, bare trist Både Tai og Carmine dør Og vennligst ikke fortell noe videre, for jeg er akkurat kommet dit Carmine blir spist Endret 9. november 2008 av Kentinho Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Har ikke klart å kommet inn på online delen enda. For noe dritt. Det er som jeg ALLTID har sagt; Matchmaking er noe herk! Hva er ikke bedre med å SELV kunne velge hvilken server du vil spille på utifra gametype, lag og host? Hva er det som er så bra og kult og konge med Matchmaking at man bare MÅ ha det i nye spill? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Har ikke klart å kommet inn på online delen enda. For noe dritt. Det er som jeg ALLTID har sagt; Matchmaking er noe herk! Hva er ikke bedre med å SELV kunne velge hvilken server du vil spille på utifra gametype, lag og host? Hva er det som er så bra og kult og konge med Matchmaking at man bare MÅ ha det i nye spill? Sikkert fordi alle skal kunne spille hva de vil når de vil, og ikke bli kicket av hoster etc. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Såklart! Når det kommer sånne fancy ting som trooskill så må man jo hindre folk i å møtes i klankamper og banerunder man bestemmer selv, uten å måtte være i et party først! Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hvor vanskelig er Insane sammenlignet med GeoW? Spiller på Hardcore nå og det er en smule for lett Lenke til kommentar
Craap Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Enig, 2bad at man ikke kan hoppe rett på insane. Ellers... Første spillet som engasjerer meg siden cod4, fy faen så heftig! Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Spiller på casual, vært veldig enkelt så langt. Har død én gang, og da var det ikke engang noen som drepte meg. Må nok ta det et hakk videre neste gang jeg kjører gjennom Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Jeg spiller på Hardcore siden du ikke kan begynne direkte på Insane Har enda ikke dødd Og spilt over 400runder og har snart 1800kills, og det med å kun spilt til ca der man skal inn i den tunnelen og møtter veldig mangen Tickers , resten av killsene er multiplayer og litt horde men ikke mye!! Endret 9. november 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå