Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 alt er egentlig ganske morro, det eneste er den jævla votingen, eller den er grei hvis man velger det, men man burde kunne bare spille Warzone, eller Annex hvis man vill det. en ting som er litt kraftig er shocken på smoke grenade. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ah, så gøy å sitte og vente på at folk skal gå på granatene man har festet på veggene. I luuuv Gears 2 10hi. Lenke til kommentar
Tortuga Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Fikk tak i spillet i går, må si at jeg er meget imponert Men irriterer meg over hagla, den suger jo balle i forhold til på Gears 1 :/ oo, yes. Men så var hagla litt for bra i GoW 1 etter hva jeg har hørt (lite egen erfaring) Chainsawen virker altfor overpowered online for øyeblikket synes nå jeg. Når hagla er såppas svak, og det tar underkanten av et sekund og "lage opp" sagen, så blir det litt mye "CHAAARGE *WROOMWROOM*" kamper. (Hvis det er online vi snakker om her da..) Voting systemet virker greit, men det er kanskje fordi jeg for øyeblikket driter i hvilken modus osv jeg spiller Skjønner at det sikkert kan bli irriterende hvis du hater Anex osv. Er det mange av dere som skippet gjennom rulleteksten uten og få med seg det som kom etter`? Gleder meg alleredet til GoW3 jeg Endret 8. november 2008 av Tortuga Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Tortuga: En spoiler når du snakker om ting som dreier seg om slutten, takk! Lenke til kommentar
Tortuga Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Tortuga: En spoiler når du snakker om ting som dreier seg om slutten, takk! Det var jo ikke mye spoilers der da, ingenting faktisk. Og det er jo et generelt tips om og se ferdig rulleteksten. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Og da får man beskjed om at det kom en tittel til tydeligvis. Jeg visste ikke dette, men du sørget for at jeg ikke blir overrasket lenger da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Og da får man beskjed om at det kom en tittel til tydeligvis. Jeg visste ikke dette, men du sørget for at jeg ikke blir overrasket lenger da den etter credits er litt vell kryptisk til å diskutere, og den beviser ikke at det kommer ett nytt spill, men det vet vi jo at det gjør. Lenke til kommentar
Tortuga Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Liten forklaring fra min side. Kun en "ordentlig" spoiler inni der. Men hvis du vil oppleve alt helt på egenhånd, så ikke trykk Det er en spoiler inni spoilern for den ordentlige spoilern. (..prøv og si det mange ganger o.O ) Du får aldri vite direkte at det faktisk kommer noen 3'er. Det er mer sånn at de ut gjennom spillet legger opp til det. Det blir liggende igjen mange løse tråder osv ettersom at du spiller deg gjennom. og til slutt etter rulleteksten får du høre faren til Fenix snakke over noe som kan høres ut som en gammel radio. (Han virker "desperat") Endret 8. november 2008 av Tortuga Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Huff, nå fikk jeg lyst å trykke, men er på chapter 4 så jeg skal klare å styre meg Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fy faen så epic det spillet er!! Er på chapter fire, så satser på å få runna det iløpet av morgendagen. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Liten forklaring fra min side. Kun en "ordentlig" spoiler inni der. Men hvis du vil oppleve alt helt på egenhånd, så ikke trykk Det er en spoiler inni spoilern for den ordentlige spoilern. (..prøv og si det mange ganger o.O ) Du får aldri vite direkte at det faktisk kommer noen 3'er. Det er mer sånn at de ut gjennom spillet legger opp til det. Det blir liggende igjen mange løse tråder osv ettersom at du spiller deg gjennom. og til slutt etter rulleteksten får du høre faren til Fenix snakke over noe som kan høres ut som en gammel radio. (Han virker "desperat") Lever faren til Fenix? Fordi hun Locust-bitchen sa at han andre locust fyren hadde gjort noe med han. Og han var blitt drept eller ei, det vet jeg ikke. Men det vi hørte etter rulleteksten var ikke et opptak, han lever? Da får han sikkert en sentral rolle i 3eren EDIT: Innlegg nr. 500 Endret 8. november 2008 av nypis Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Er det vanlig at det tar lang tid å komme inn med matchmaking? Har ikke kommet inn enda. Hvor land tid tar det hos dere? Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Har ikke spilt geow1, vurderer 2ern. Hva er Horde? Er muliplayeren bra? ( spiller stort sett multi COD) noen som vet? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Sitter nå og venter på om det kommer noe etter credits! aka Halo 3 elr no! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Sitter nå og venter på om det kommer noe etter credits! aka Halo 3 elr no! Du venter ikke forgjeves . Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jahaja...ok...jepp...mhm...holder kjeften min jeg Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Skulle ta det sjømonsteret som trer seg inn på fronten av båten. Går inn i kjeften og skjønner lite og ingenting. Skyter på alt som er å skyte. Etter 4-5 forsøk. Youtube. På youtube videoen sier Dom: "Shoot the tentacles. Throw a grenade down its throat" Hmmmm.... OK tenker jeg. Restarter checkpoint. Men ikke EN eneste gang sier Dom noe slikt til meg. Spiller på vanskelighetsgrad normal. Klart jeg aldri hadde behøvd å søke på youtube hvis jeg også fikk slike tips underveis. Urettferdig!!! Har satt fast et par ganger nå i kveld, og i mangel på en Walkthough eller faq, så har jeg søkt på youtube. Og det som er urettferdig er at andre får mer veiledning i spillet enn meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 skyt på dem, og når han åpner den lille kjeften inni hiver du en granat inn, simpelt... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hvor lang tid tar det vanligvis å komme inn på en "server" med matchmaking? Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Har ikke spilt geow1, vurderer 2ern. Hva er Horde? Er muliplayeren bra? ( spiller stort sett multi COD) noen som vet? Har ikke spilt Horde, men det er en modus hvor du kan hooke opp med fire andre, og kjempe mot cpu bølger av Locust. Den neste bølgen er sterkere enn den forige, med mer badass fiender etc. Og online eier:D Tar bare litt tid å komme inn i rom, men når man først er inne, er rommet fullt. Ergo, man slipper å vente på andre folk før matchen starter. Endret 8. november 2008 av jente_12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå