StaBBer Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hvordan unlocker man den? Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Noen som har en kode for et par dager med live??? Send PM om noen har(vet man ikke skal spørre her, men er desperat) Takk Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Noen som har en kode for et par dager med live??? Send PM om noen har(vet man ikke skal spørre her, men er desperat) Takk Kjøp deg 12 måneders hvis du er så desperat da Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Skal gjøre det, men foeldrene mine er på ferie og kommer ikke før på torsdag.... Har ikke cash til det Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Skal gjøre det, men foeldrene mine er på ferie og kommer ikke før på torsdag.... Har ikke cash til det Opprett en ny midlertidig konto og få en mnd gratis live da. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Skal gjøre det, men foeldrene mine er på ferie og kommer ikke før på torsdag.... Har ikke cash til det Opprett en ny midlertidig konto og få en mnd gratis live da. Thanks! Tenkte jeg ikke på... Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) På det kortet som fulgte med med kode for å laste ned maps, så er det også en kode for 48 timer gold live. Står i alle fall det på mitt kort. Endret 8. november 2008 av trykkertor Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 [spoil] Synes det var synd at Marcus dreper Dom på slutten av spillet, egentlig. Selv om det var en bra tvist. [/spoil] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor () Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Noen som vil spille spillet helt fra starten for første gang med meg nå? Add drbabycollector isåfall Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Enda en trist dag uten å ha fått spillet ifra Gamezone.. Kan jeg kreve noe av dem? F.eks pengene tilbake, får det ihvertfall ikke før på mandag nå. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 For alt du vet så kan det være posten som har rotet det til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hvem addet meg? Trykte feil knapp og tok ikke imot Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Enda en trist dag uten å ha fått spillet ifra Gamezone.. Kan jeg kreve noe av dem? F.eks pengene tilbake, får det ihvertfall ikke før på mandag nå. Gå og kjøp spillet når som helst, og send bare spillet tilbake når du får det ved å bruke angrerett innen 14 dager med forsegling Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Knallgøy spill! Men det er en ting som kjiper litt, og det er multiplayer delen. Uansett hva, så finner jeg ikke teammates. Den matchmaking greia. Hva er feil? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Enda en trist dag uten å ha fått spillet ifra Gamezone.. Kan jeg kreve noe av dem? F.eks pengene tilbake, får det ihvertfall ikke før på mandag nå. Gå og kjøp spillet når som helst, og send bare spillet tilbake når du får det ved å bruke angrerett innen 14 dager med forsegling Tenkte jeg ikke på... Men litt sent nå,;( Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Har ikke spilt geow1, vurderer 2ern. Hva er Horde? Er muliplayeren bra? ( spiller stort sett multi COD) Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) (Nevermind. Klarte det) Endret 8. november 2008 av trykkertor Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fikk tak i spillet i går, må si at jeg er meget imponert Men irriterer meg over hagla, den suger jo balle i forhold til på Gears 1 :/ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ah, så gøy å sitte og vente på at folk skal gå på granatene man har festet på veggene. I luuuv Gears 2. Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 [spoil] Synes det var synd at Marcus dreper Dom på slutten av spillet, egentlig. Selv om det var en bra tvist. [/spoil] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor () Faen ta deg den måtte jeg lese to ganger ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå