Eulogy Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hva går horde ut på? Har ikke testet det ennå. Har nettopp koblet til burken og satt på spillet. Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Noen andre som har problemer online? Jeg kommer rett og slett ikke inn i en match, står bare å søker i evig tid. Har open NAT. Men, fyfaen for en fet campaign. Samme her! Men man kommer inn til slutt :!: Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Noen andre som har problemer online? Jeg kommer rett og slett ikke inn i en match, står bare å søker i evig tid. Har open NAT. Men, fyfaen for en fet campaign. Samme her! Men man kommer inn til slutt :!: Ja, kom inn nå. Men horde tok mye lengre tid enn jeg trodde, du kan jo bli sittende der i timesvis. Men gøy var det Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ja, men har problemer med TV-oppsettet her hjemme.. Suger, har masse dritt oppkoblet til tven, som DVD spiller, Apple-TV, Satelittmottaker, og en svær boks som styrer alt (hva enn det heter) så det er 10000 kabler bak der, men jeg vet HVOR de skal settes, men ledningene er rett og slett ikke lange nok til å nå fra TVen som står øverst, ned til lydboksen som står nederst.. Fucked.. Kan du ikke bare flytte lydboksen opp da? Bytte plass med noe annet. Er SÅ mange kabler og ledninger bak der, og redd for å fucke opp noe og plutselig ikke ha bilde + jeg tror pappa blir småsur for sånt... haha Han er ikke hjemme og kan ikke hjelpe megg :o Så blir Gears uten lyd denne helgen.. Jaja, bedre enn ingenting Kan du ikke bare koble alt til selve tven? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 fikk kjøpt spillet i dag på elkjøp, og må si ette spillet overgår det meste, helt sykt! definitivt årets spill for min del Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Bekrefter at Matchmaking kan gå veldig tregt noen ganger ja, ganske synd. Spillet er nært perfekt, bortsett fra alle chainsaw-noobsa som er i alle multiplayer games. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 30 min i matchmaking uten en match... dette lover ikke bra. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Sikkert fordi alle skal gjøre seg ferdig med campaignen.. Bare se imorra/ søndag! Da kommer til å ta av! Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Spilte Horde med noen herifra nettopp. Mitt første møte med GeoW2, hadde ikke fått sett hovedmenyen engang, men det var rått morsomt Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Whoey, vi spillte faktisk sammen vi! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Sikkert fordi alle skal gjøre seg ferdig med campaignen.. Bare se imorra/ søndag! Da kommer til å ta av! Pft, ble jo ferdig med campaign på hardcore for timer siden Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Sikkert fordi alle skal gjøre seg ferdig med campaignen.. Bare se imorra/ søndag! Da kommer til å ta av! Pft, ble jo ferdig med campaign på hardcore for timer siden Og jeg var ferdig med den i to-tia idag. Lokal coop (halv skjerm per spiller!) og hardcore. I win. (cliché) Edit: idag som i 07/11. Endret 7. november 2008 av Laland Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 ser at det er flere som sliter med MP her slik som meg. ca hvor lang tid tar det for dere å joine en match til dere som har klart det? Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det varierer veldig. Er dere 5 i party går det vanligvis veldig fort. Men er du alene eller 2 kan det ta evigheter. Helt utrolig at de ikke klarer å lage ett bedre matchmaking system enn den driten der. Har ikke noen lært noe som helst av COD4?? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Sikkert fordi alle skal gjøre seg ferdig med campaignen.. Bare se imorra/ søndag! Da kommer til å ta av! Det har tatt av allerede. Det er jammen ikke lett å gjøre ferdig campaign med så mange nordmenn jeg kan spille online med Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Skal jeg ha vekkerklokka på ni i morgen, kanskje? Føler jeg har litt å ta igjen etter å ha vært ute i hele kveld, må se å få spilt gjennom SP så jeg kan bevege meg ut på Live. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Sikkert fordi alle skal gjøre seg ferdig med campaignen.. Bare se imorra/ søndag! Da kommer til å ta av! Det har tatt av allerede. Det er jammen ikke lett å gjøre ferdig campaign med så mange nordmenn jeg kan spille online med nei det er ikke lett, får ihvertfall 10 invites hver gang jeg skal spille SP. litt kjipt å so nei til mine kjære landsmenn, men nå er SP ferdig og jeg er klar for den store slagmarken. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Noen som har problemer med å laste ned golden plated lancer? Jeg får lastet ned flashback map pack men når jeg laster ned Golden lancer så stopper den på 1% også kommer det opp the download could not be completed. Please try again later. Standard meldinga når man ikke får lasta ned noe. Har sett andre har dette problemet også på andre forum, noen som har fått det til å funke i det hele tatt? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Som mine gode felles gamer NIrD over, eg vil gjerne fullføre SP før eg begir meg online. Orker ingen random spoilers her og der, dessuten trenger eg feelingen på diverse våpen etter gammelt. Endret 8. november 2008 av Mala Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ble ferdig med SP sammen med E-wok nå for noen timer sia. Sinnsvakade fett. Tips: Til de som enda ikke har startet: Velg hardcore vanskelighetsgrad, det er ikke vldig vanskelig i det hele tatt, og jeg tror Normal kan bli for lett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå