Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Plukket opp Gears of War 2 tidligere i dag... Fikk spilt gjennom første mission, samt halve andre, før jeg måtte stikke.. Og jeg må si jeg digget den episke fremstillingen av "Humans fight for survival", tillagt en pompøs, heroisk helte musikk, mens formasjoner av menneskehetens krigsmaskineri ruller for fult, klar for kamp mot "ondskapen".

 

Gleder meg til å få spilt videre på det senere i kveld.

Lenke til kommentar

Ja no har eg sitte i over 5 timer og herjet i single player. Heilt herlig spill! Grafikken som ikkje imponerte kjempe mye i starten har utviklet seg rett til himmels :D Syns det er mye bedre driv no ettersom historien er meir intressant.

 

Blir sjenk nu da, så få spille meir i morra :wee:

Lenke til kommentar
noen som blir med på horde rundt 9 tia?

 

 

ja :D

 

jeg har hatt spillet siden i går kveld og bare spillt horde.

hadde vært fint og kunne spille med noen norske for en gangs skylld(så sant du har mic)

 

Add meg da ;)

 

gt: PixlFace

 

Får ikke spilt det før imorgen tidlig, da det kommer med posten. var det noe sånt at de forrige online mapsa var bare nedlastbare idag?

 

 

jeg har sett litt på DLC men så ikke noe slikt der nei. .

mulig jeg så feil da :p

 

hvordan er tilgjengeligheten på gears 2 i butikkene atm?

 

 

kommer ann på hvor man bor. .

 

elkjøp lørenskog har 210 atm. til 399!! billig billig!!

 

Plukket opp Gears of War 2 tidligere i dag... Fikk spilt gjennom første mission, samt halve andre, før jeg måtte stikke.. Og jeg må si jeg digget den episke fremstillingen av "Humans fight for survival", tillagt en pompøs, heroisk helte musikk, mens formasjoner av menneskehetens krigsmaskineri ruller for fult, klar for kamp mot "ondskapen".

 

Gleder meg til å få spilt videre på det senere i kveld.

 

 

Helt enig med deg :)

den talen fikk meg til og ise nedover ryggen. .

Lenke til kommentar
Har kjøpt det jeg også. :) Har ikke fått spilt så mye, men det jeg har spilt har vært kjempe gøy! Spiller da uten lyd, og med litt dårlig bilde så musikk, historie og in-game-lyder får jeg ikke med meg..

 

:( Det er noe som er så sykt med dette spillet i forhold til nr. 1, historien og hele stemningen; ikke minst veldig sterk grafikkmessig. Anbefaler deg å fikse de problemene ASAP altså :p

Lenke til kommentar
Har kjøpt det jeg også. :) Har ikke fått spilt så mye, men det jeg har spilt har vært kjempe gøy! Spiller da uten lyd, og med litt dårlig bilde så musikk, historie og in-game-lyder får jeg ikke med meg..

 

:( Det er noe som er så sykt med dette spillet i forhold til nr. 1, historien og hele stemningen; ikke minst veldig sterk grafikkmessig. Anbefaler deg å fikse de problemene ASAP altså :p

 

 

Ja, men har problemer med TV-oppsettet her hjemme.. :( Suger, har masse dritt oppkoblet til tven, som DVD spiller, Apple-TV, Satelittmottaker, og en svær boks som styrer alt (hva enn det heter) så det er 10000 kabler bak der, men jeg vet HVOR de skal settes, men ledningene er rett og slett ikke lange nok til å nå fra TVen som står øverst, ned til lydboksen som står nederst.. :( Fucked..

Lenke til kommentar
Ja, men har problemer med TV-oppsettet her hjemme.. :( Suger, har masse dritt oppkoblet til tven, som DVD spiller, Apple-TV, Satelittmottaker, og en svær boks som styrer alt (hva enn det heter) så det er 10000 kabler bak der, men jeg vet HVOR de skal settes, men ledningene er rett og slett ikke lange nok til å nå fra TVen som står øverst, ned til lydboksen som står nederst.. :( Fucked..

 

Kan du ikke bare flytte lydboksen opp da? Bytte plass med noe annet.

Lenke til kommentar
Ja, men har problemer med TV-oppsettet her hjemme.. :( Suger, har masse dritt oppkoblet til tven, som DVD spiller, Apple-TV, Satelittmottaker, og en svær boks som styrer alt (hva enn det heter) så det er 10000 kabler bak der, men jeg vet HVOR de skal settes, men ledningene er rett og slett ikke lange nok til å nå fra TVen som står øverst, ned til lydboksen som står nederst.. :( Fucked..

 

Kan du ikke bare flytte lydboksen opp da? Bytte plass med noe annet.

 

Er SÅ mange kabler og ledninger bak der, og redd for å fucke opp noe og plutselig ikke ha bilde + jeg tror pappa blir småsur for sånt... haha :p

Han er ikke hjemme og kan ikke hjelpe megg :o Så blir Gears uten lyd denne helgen.. Jaja, bedre enn ingenting

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...