Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!

Anbefalte innlegg

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3167719

Gears of War 2 gameplay video. This Friday. 10:30 p.m. PST.

That's all you need to know, really. 1UP's GameVideos will be the very first place online you'll be able to see the footage, and we'll be posting it in all of its HD glory. And trust us when we say you're going to be blown away. So this Friday, go to dinner, go to the movies, or go play some GTA IV -- but whatever you do, make sure you check back here at 10:30 p.m. PST for the exclusive first Gears of War 2 video.

Hm...skulle ikke gametrailers.com vis dette gameplayet og da?

BTW: Åssn tid blir dette i Norge?

Endret av mX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

men blir det ikke sendt på SpikeTV da, det får ikke vi sett.

så vi får ikke se det ført rundt lørdags morran, da det blir lagt ut på GT.com

Lenke til kommentar

Når jeg står opp imorgen er rykende ferske Gears Of War 2 gameplay i HD lastet ned :D

Tror spillet blir helt sykt!!

Gears Of War er jo helt genialt spill vil jeg si, med jævla bra coversystem osv

Trenger ikke å ramse opp alt som er positivt med spillet ;)

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Om du tenker i popularitet og størrelse, samt målgruppe, finner man mange likehetstrekk mellom GeoW og Halo. Microsofts problem derimot er at Gears-franchisen eies av Epic, og og hva som kan skje når avtalen mellom Epic og MS opphører trenger man ikke stor fantsi for å se. Når det er sagt vet ikke vi hva som står i avtalen. Hvor mange spill omfatter den? Har MS mulighet til å kjøpe hele franchisen om de ønsker det? Med Lionhead var løsningen å kjøpe opp hele selskapet, og rykter om et MS oppkjøp av Epic flyter alt rundt. Ser man bort i fra at det kommer til å bli dyrt(Ryktet sier en milliard dollar, dvs nesten 3 ganger mere enn hva Rare kostet), kan MS gjøre et kanonkjøp med Epic. I tillegg til Gears og Unreal Tournament-franchisene vil MS få full kontroll over UE også. En så kjent og mye brukt spillmotor optimalisert for Xbox-plattformen kan bli mye verdt i konsollkrigen.

Lenke til kommentar

Det gjorde ting litt klarere for meg.. Har alltid trodd at MS eide Gears of War merkenavnet, i samme grad som de eier Halo navnet/franchisen idag. Men at MS kjøper opp Epic, det håper jeg ikke. Da blir det altfor mange gode spill som ikke kommer på PS3, og det kan hemme konkurransen.. Uansett så håper jeg på at GeOW2 blir som Cliffy sa, bigger, better and far more badass! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Nå står det på GT at det er 54 minutter igjen til exclusive Gears of War 2. Legges det altså ut der om 54 minutter? :dribble:

nei, som sagt den følger kl på pcen din, så du må vente runst 10 timer til..

Lenke til kommentar
Nå står det på GT at det er 54 minutter igjen til exclusive Gears of War 2. Legges det altså ut der om 54 minutter? :dribble:

nei, som sagt den følger kl på pcen din, så du må vente runst 10 timer til..

Faen for noe latterlig greier, hadde det ikke vært bedre om Gametrailers brukte en counter som alle kunne følge og som faktiskt viste riktig tid...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...