isaac elric Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 fytte grisen. gjett om jeg ble glad da jeg skrudde på xboxen i går og fant ut at red ring of death var blitt borte! brukte håndkletrikset... varer vel ikke så altfor lenge, men håper at jeg får muligheten til en knall helg med gears of war 2! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hvist jeg får RRoD når jeg setter i Gears of War2 i dag... da skal jeg love deg at vist UP står på veien mellom der jeg bor og nærmeste elkjøp sjappe... så får de veldig mye inn til statskassen og ikke minst veldig mange paller laget av "gratis" arbeidskraft. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Da bør du ikke bo i Oslo. (hvis du skal ha Elite that is). Etter at jeg har fått kjøpt min i løpet av dagen, er det kun en igjen virker det som. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Men så bor ikke jeg i olso heller da Lenke til kommentar
Jext Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Blitt forkjølt i dag, så dro hjem fra jobb og hentet Gears 2 og Little Big Planet fra Gamestop på veien. Ligger opp til å bli en sinnsykt fet helg! Må dessverre vente på kompisen min som jeg skal spille coop campaign sammen med i Gears 2, men skal da teste litt andre modes i mellomtiden. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Er ferdig med spillet før totiden idag! Da blir det Horde på insane i coop FTW! Lenke til kommentar
Kasius De'Vias Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Spillet ligger hjemme og venter på meg. ^^ Gleder meg til jeg kommer hjem nå.~ Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Noen som vil dele sine erfaringer så langt? Jeg sitter og måper hele tiden mens jeg spiller. Det er akkurat slik jeg forestilte meg det, da mener jeg at jeg forestilte meg at jeg kom til å sitte og måpe mens jeg spilte Deilige nye våpen, man merker umiddelbart at storyen har fått mer oppmerksomhet under utviklingen, og hele stemningen i spillet er mektigere og føles mer grandios enn forrige spill. En høyst verdig oppfølger er vurderingen så langt, selv om jeg kun snart er gjennom første akt. Har også prøvd litt MP, det var veldig uvant med matchmaking i forhold til det forrige systemet. Selve gameplayen føles noe 'tyngre', i mangel av et bedre ord. Horde virker utrolig gøy, spilte bare en runde, kom til nivå 8 før det sprakk. Moro! Noen som vet hvordan man stiller vanskelighetsgraden på Horde? Savner også Field Guide eller Field Manual, som Lakus (tror jeg) har postet scan fra et eller annet sted i denne tråden. Trodde den ville komme med Limited Edition, men det gjorde den ikke. Orker ikke lete gjennom 129 sider for å finne den igjen, noen som har en link? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Har spillt litt SP, klarte ikke å vente (sry Jørgen, ir blow cock un ur birthday :D ?) SP er sålangt helt konge, hittil svært lite å utsette. Noen kjipe loadinger, som ofte skjer rett før videoer, så om jeg dør, må jeg se videoen på nytt. Synes også Hardcore var veldig lett, i forhold til hva jeg hadde tenkt meg. Jeg har bare spilt training modus og bare bots med en i klanen Synes botene er det beste jeg har sett i spill, dem er veldig vanskelige selv på normal, og dem klarer faktisk ta headshots, noe som singelplayeren manglet fra locust sin hold, drep meg aldri med headshots Er det bots... i mp? (tydlig jeg ikke har fått med meg alt her altså) Gjett hvem som blir med og spiller i dag! Gjett hvem! meg og Zorro spilte mot bots omtrent hele går da Synes det var konge Det er bra du skal få det da, håper jeg da Lydeffektene er det beste jeg har hørt i et spill!! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Da fikk jeg endelig sjåfør og Ekjøp, here I come Er vel ikke noe stress med at butikker går tomme enda håper jeg? Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Tror jeg må ta meg en kjøretur nå snart for å få tak i det. Noen som vet hvem som har det i Bergensområdet? Edit: Ser at status på alle Elkjøp-butikker (i Bergen) er "Ikke på lager". Endret 7. november 2008 av rekyl Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jaja, da var spillet på plass. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Tror jeg må ta meg en kjøretur nå snart for å få tak i det. Noen som vet hvem som har det i Bergensområdet? Edit: Ser at status på alle Elkjøp-butikker (i Bergen) er "Ikke på lager". er ikkje til og stole på, står det på alle butikkene på den listen skal selv ut i halv 5 tiden i dag!(haugesund) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ble akkurat ferdig med historien, har spilt noen runder Horde (alt med split-screen), og kan si at 10/10 er feil karakter. 11/10 er mer riktig iforhold til hva man får på plata. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Der var spillet kjøpt på den lokale Elkjøp-butikken. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Da er spillet i hus, kjøpt på Elkjøp Fana i Bergen; altså svar til han oppe som lurte om de hadde på lager. Har sikkert også på Åsane, men Fana er jeg sikker om CANT WAIT! See you later Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Da var spillet i hus her også, var nok den første så kjøpte på Siba på kvadrat. Ellers har jeg spillt i ca 3timer og så langt så synes spiller nokså likt 1'en og er så fuckings oppskrytt men skal spille gjennom det anyways.. kommer sikkert til å kaste det etter jeg har runna det Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) DA har jeg hørt rykter om at det IKKE ligger noe spent i postkassen min Hva FAAN? Skjønner ikke en dritt jeg , har jo brukt å komme på 1 eller 2 dager før. Håper posten har glemt å skrive ut en slik hentelapp, kjekt å ha ekstra-arbeid på den lokale butikken som har "post i butikk" da. Skal nok få dem til å se ekstra godt etter Endret 7. november 2008 av mX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå