AlfSimen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Der finner meg utenfor Elkjøp Leangen klokken 9 i morgen I'll be there, freezing my ass off. Uff, det blir en lang, kald sykkeltur tidlig om morgenen, men godt en ikke har noe undervisning på fredager Lenke til kommentar
RyCkoN Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Thorkyboy spille dagli på live så si. Mest med oss i the saintz ofc. Send han en F/R så får du se ka som skjer Hadde han på vennelista før. Spilte en del med dere Saints når både The Saintz og Gears var ungt. Lenge siden sist nå, men har fremdeles de tre jeg spilte mest med: ChingPling, Rattleking og Bakken. Har spilt en del med St Hazen og deg og tror jeg. Hazen e ikkje i klanen lenger. Hmmm vanskeli å si om i har spilt me d uten å vite gamertag^^ Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Blir nok kjøp på Elkjøp i morgen. Skal vente med å spille det skikkelig til jeg er ferdig med Fallout 3. Håper bare 360-en min holder så lenge. Er plaget med at den ikke finner spillene som står i når jeg starter den. Må ta disken inn og ut noen ganger før det fungerer slik det skal. Fungerer bestandig etter noen forsøk. Kan leve med det, men er litt redd for at den skal ryke når som helst nå! Endret 6. november 2008 av qweac Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Blir nok kjøp på Elkjøp i morgen. Skal vente med å spille det skikkelig til jeg er ferdig med Fallout 3. Håper bare 360-en min holder så lenge. Er plaget med at den ikke finner spillene som står i når jeg starter den. Må ta disken inn og ut noen ganger før det fungerer slik det skal. Fungerer bestandig etter noen forsøk. Kan leve med det, men er litt redd for at den skal ryke når som helst nå! It's coming Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hva er det med den skeptiske holdningen din da! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Har spillt litt SP, klarte ikke å vente (sry Jørgen, ir blow cock un ur birthday :D ?) SP er sålangt helt konge, hittil svært lite å utsette. Noen kjipe loadinger, som ofte skjer rett før videoer, så om jeg dør, må jeg se videoen på nytt. Synes også Hardcore var veldig lett, i forhold til hva jeg hadde tenkt meg. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 om noen som har fått det vil spille: add meg da. . PixlFace spiller i att og i morgen(er med på både MP og SP) Lenke til kommentar
Hiltur Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Klarer nesten ikke vente lenger nå. Er bare snakk om timer før jeg spiller! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Har spillt litt SP, klarte ikke å vente (sry Jørgen, ir blow cock un ur birthday :D ?) SP er sålangt helt konge, hittil svært lite å utsette. Noen kjipe loadinger, som ofte skjer rett før videoer, så om jeg dør, må jeg se videoen på nytt. Synes også Hardcore var veldig lett, i forhold til hva jeg hadde tenkt meg. Jeg har bare spilt training modus og bare bots med en i klanen Synes botene er det beste jeg har sett i spill, dem er veldig vanskelige selv på normal, og dem klarer faktisk ta headshots, noe som singelplayeren manglet fra locust sin hold, drep meg aldri med headshots Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Da har jeg skaffet spillet etter 4 timers venting utenfor Spaceworld i Storgata, romkameraten bruker TVen akkurat nå, men regner med å få testet det før jobb i morgen. Bare dritt at grafikk-kortet på XBOXen virker å være litt tard. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 da er sp delen rundet synes spillet er greit nok, emn ikke noe blow away spill. og for de som lurer, etter å gått gjennom sp delen har jeg ca 1000kills. merk dog at jeg gikk sammen med en kompis fram til den siste halvtimen i coop! vi begynte rundt 1730 så da kan dere jo regne tiden selv. ikke så altfor langt altså! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jaja, gleder meg til jeg står opp nå. Kl. 9 står jeg opp, gjør meg klar, og går på butikken og kjøper spillet! 399 i alle Elkjøp butikker sant?! Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 skal være det ja. . noen som spiller nå eller? sitter og spiller horde selv nå og det er dritfett!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Stor takk til cdon.no som sendte meg spillet en dag før release Klarte ikke slutte å spille før nå, og skal på jobb 07.00 imorgen... men andre ord et kongespill. En del bedre enn det første, og det sier litt, for jeg bare elsket det første Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Noen kjipe loadinger, som ofte skjer rett før videoer, så om jeg dør, må jeg se videoen på nytt. Trykk den hvite lille "back"-knappen for å skippe videoer/cinematics. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Er det noen som vet hvordan man får alle (11) unique executions?Jeg mangler kun en og har glemt hva jeg har tatt og ikke tatt Hvilke våpen har spesielle executions? ved og trykke på Y Pistoler: - Boltok - Gorgon - Snub Lancer Hammerburst Shotgun Sniper Boomshot Torque Mortar Multcher Scorcher Doris Grenades: - Frag - Ink - Smoke det er 13, 16 med grenades 11 av dem er "special execution" B er vell bare melee uansett? og A er Meatshield Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Har spillt litt SP, klarte ikke å vente (sry Jørgen, ir blow cock un ur birthday :D ?) SP er sålangt helt konge, hittil svært lite å utsette. Noen kjipe loadinger, som ofte skjer rett før videoer, så om jeg dør, må jeg se videoen på nytt. Synes også Hardcore var veldig lett, i forhold til hva jeg hadde tenkt meg. Jeg har bare spilt training modus og bare bots med en i klanen Synes botene er det beste jeg har sett i spill, dem er veldig vanskelige selv på normal, og dem klarer faktisk ta headshots, noe som singelplayeren manglet fra locust sin hold, drep meg aldri med headshots Er det bots... i mp? (tydlig jeg ikke har fått med meg alt her altså) Gjett hvem som blir med og spiller i dag! Gjett hvem! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 hvorda er flamme kasteren? sysn den virker litt fet i da er dagen! håper are det er mer igjenn etter jobb! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Jeg! Her er jeg med litt koselig "disse-info" til dere! Gjett hvem sin Xbox som tok en Elvis, etter at personen har stått i kø utenfor Spaceworld i 4 timer for å få en limited edition? Hmmm? Endret 7. november 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 da er sp delen rundet synes spillet er greit nok, emn ikke noe blow away spill. og for de som lurer, etter å gått gjennom sp delen har jeg ca 1000kills. merk dog at jeg gikk sammen med en kompis fram til den siste halvtimen i coop! vi begynte rundt 1730 så da kan dere jo regne tiden selv. ikke så altfor langt altså! Har rundt 600 kills, er kommet til slutten av Act 1 og har spilt ca 30 runder Horde tilsammen. 100k kills er waaay easy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå