Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Thorkyboy spille dagli på live så si. Mest med oss i the saintz ofc.

Send han en F/R så får du se ka som skjer

Hadde han på vennelista før. Spilte en del med dere Saints når både The Saintz og Gears var ungt. Lenge siden sist nå, men har fremdeles de tre jeg spilte mest med: ChingPling, Rattleking og Bakken.

Har spilt en del med St Hazen og deg og tror jeg.

Hazen e ikkje i klanen lenger. Hmmm vanskeli å si om i har spilt me d uten å vite gamertag^^

Lenke til kommentar

Blir nok kjøp på Elkjøp i morgen. Skal vente med å spille det skikkelig til jeg er ferdig med Fallout 3. Håper bare 360-en min holder så lenge. Er plaget med at den ikke finner spillene som står i når jeg starter den. Må ta disken inn og ut noen ganger før det fungerer slik det skal. Fungerer bestandig etter noen forsøk. Kan leve med det, men er litt redd for at den skal ryke når som helst nå! :p

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Blir nok kjøp på Elkjøp i morgen. Skal vente med å spille det skikkelig til jeg er ferdig med Fallout 3. Håper bare 360-en min holder så lenge. Er plaget med at den ikke finner spillene som står i når jeg starter den. Må ta disken inn og ut noen ganger før det fungerer slik det skal. Fungerer bestandig etter noen forsøk. Kan leve med det, men er litt redd for at den skal ryke når som helst nå! :p

It's coming :nei:

Lenke til kommentar

Har spillt litt SP, klarte ikke å vente (sry Jørgen, ir blow cock un ur birthday :D :D :D ?)

SP er sålangt helt konge, hittil svært lite å utsette. Noen kjipe loadinger, som ofte skjer rett før videoer, så om jeg dør, må jeg se videoen på nytt. Synes også Hardcore var veldig lett, i forhold til hva jeg hadde tenkt meg.

Lenke til kommentar
Har spillt litt SP, klarte ikke å vente (sry Jørgen, ir blow cock un ur birthday :D :D :D ?)

SP er sålangt helt konge, hittil svært lite å utsette. Noen kjipe loadinger, som ofte skjer rett før videoer, så om jeg dør, må jeg se videoen på nytt. Synes også Hardcore var veldig lett, i forhold til hva jeg hadde tenkt meg.

Jeg har bare spilt training modus og bare bots med en i klanen

Synes botene er det beste jeg har sett i spill, dem er veldig vanskelige selv på normal, og dem klarer faktisk ta headshots, noe som singelplayeren manglet fra locust sin hold, drep meg aldri med headshots :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

da er sp delen rundet :D synes spillet er greit nok, emn ikke noe blow away spill. og for de som lurer, etter å gått gjennom sp delen har jeg ca 1000kills. merk dog at jeg gikk sammen med en kompis fram til den siste halvtimen i coop! vi begynte rundt 1730 så da kan dere jo regne tiden selv. ikke så altfor langt altså!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Er det noen som vet hvordan man får alle (11) unique executions?

Jeg mangler kun en og har glemt hva jeg har tatt og ikke tatt :p

Hvilke våpen har spesielle executions? ved og trykke på Y

Pistoler:

- Boltok

- Gorgon

- Snub

Lancer

Hammerburst

Shotgun

Sniper

Boomshot

Torque

Mortar

Multcher

Scorcher

Doris

Grenades:

- Frag

- Ink

- Smoke

det er 13, 16 med grenades

11 av dem er "special execution"

B er vell bare melee uansett?

og A er Meatshield

Lenke til kommentar

Jeg har bare spilt training modus og bare bots med en i klanen

Synes botene er det beste jeg har sett i spill, dem er veldig vanskelige selv på normal, og dem klarer faktisk ta headshots, noe som singelplayeren manglet fra locust sin hold, drep meg aldri med headshots :p

Er det bots... :blink: i mp? (tydlig jeg ikke har fått med meg alt her altså)

Gjett hvem som blir med og spiller i dag! Gjett hvem!

Lenke til kommentar
da er sp delen rundet :D synes spillet er greit nok, emn ikke noe blow away spill. og for de som lurer, etter å gått gjennom sp delen har jeg ca 1000kills. merk dog at jeg gikk sammen med en kompis fram til den siste halvtimen i coop! vi begynte rundt 1730 så da kan dere jo regne tiden selv. ikke så altfor langt altså!

Har rundt 600 kills, er kommet til slutten av Act 1 og har spilt ca 30 runder Horde tilsammen. 100k kills er waaay easy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...