Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En bug til:

 

 

Når man skal på de flygende skapningene / skipene og hente fanger, (Tai) så klikket spillet når jeg skulle dra i den stanga som åpner lukene.. Han slo i veggen istedefor å dra i den når det sto (X) på skjermen.. Etter det sto det ikke X på noe lenger. Måtte reloade checkpoint, så fungerte det.

 

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Er det noen som vet hvordan man får alle (11) unique executions?

Jeg mangler kun en og har glemt hva jeg har tatt og ikke tatt :p

er vell bare å prøve seg frem så får du den til slutt.

Lenke til kommentar

Argh! Alt går så seint online, men det kan jo ha noe med å gjøre at jeg ikke er helt vant til alt det nye ennå. Jeg blir for eksempel eid når jeg febrilsk prøve å finne ut hvordan skjoldet virker, og i et hektisk øyeblikk er det selvfølgelig klin umulig å feste den forbanna røykgranaten på veggen.

 

Men SP har hevet seg mange hakk :)

Lenke til kommentar

I morgen blir det å ture hjem en time før fra jobb og svi av litt fleksitid, hente spillet på Gamestop for å småsprette hjem med mat til Xbox'en. :)

 

Gleder meg så utrolig til campaignen, jeg elsket eneren og etter det jeg har lest var det bare oppvarming til dette. Skal runne spillet med en kompis over Live. Håper jeg ser noen av dere online ut mot kvelden, det blir garantert å teste litt multiplayer!

Lenke til kommentar
Har ikke fått alle. Mitt favoritt er med Longshoten, men som sag har jeg ikke tatt alle :). Hvilken execution liker dere best?

 

Å, det var så kos i sted. Jeg, Dom og Baird hadde motorsaging-orgie isted. Alle sto og sagde på samme Locust. Det var kos :love:

 

Jeg liker best shotgun executionen, helt vanlig curbstomp og ikke minst Torquebow execution

 

Men det første som slo meg var ikke grafikken det var faktisk lyden

Fy faen det smeller noe skikkeligt i hjemmekinoen ja :)

Det liker jeg, lever meg inn mer i spillet, og grafikken er hevet ett par hakk med mer farger, bedre AA osv :)

 

Så etter 9 timer spilt idag så vil jeg si uten tvil det beste 360spillet og beste 3personspillet i år :D:love:

 

Gled dere til dere som venter enda på spillet :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...