lonnj89 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Misunner dere som får spille det imorgen. Jeg er blakk fram til den 10. Skal ha deg i tankene når jeg sitter og herjer framfor tven i helga Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) En bug til: Når man skal på de flygende skapningene / skipene og hente fanger, (Tai) så klikket spillet når jeg skulle dra i den stanga som åpner lukene.. Han slo i veggen istedefor å dra i den når det sto (X) på skjermen.. Etter det sto det ikke X på noe lenger. Måtte reloade checkpoint, så fungerte det. Endret 6. november 2008 av Thomas_H Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Æsj, hadde tenkt å vente til Elkjøp åpner i morgen, men nå lurer jeg på om jeg ikke tar meg en tur bort på "video'n" som selger 360 spill å hører om de har det inne. Sikkert 599, men faen så kjedelig å se vennelista full av folk som spiller. Lenke til kommentar
Hiltur Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (Smoke som stunner bl.a og spesiellt den evig dårlige matchmakinga) Det er ikke engang røykdekke av smoke granatene lenger. Bare ett poff så er det over. Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Han var ikke like flink til å anmelde som han var til å kaste spyd. Blir litt annerledes å gjøre det i intervju-form enn den "ordentlige" måten å gjøre det på. Så han gjør det nok bedre enn de fleste andre i den unaturlige settingen. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Spillet var ute i Sarpsborg på samtlige spaceworld butikker jeg besøkte i dag. Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Okei, scenario : Spillet er ei i postkassene våres i morgen, og som de sier på fagspråket...hva faen gjør vi da? Fosterstilling + stille gråt = grei plan Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Er det noen som vet hvordan man får alle (11) unique executions? Jeg mangler kun en og har glemt hva jeg har tatt og ikke tatt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Er det noen som vet hvordan man får alle (11) unique executions?Jeg mangler kun en og har glemt hva jeg har tatt og ikke tatt er vell bare å prøve seg frem så får du den til slutt. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Har ikke fått alle. Mitt favoritt er med Longshoten, men som sag har jeg ikke tatt alle . Hvilken execution liker dere best? Å, det var så kos i sted. Jeg, Dom og Baird hadde motorsaging-orgie isted. Alle sto og sagde på samme Locust. Det var kos Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Begynner dere å bli ferdig med spillet allerede? HAHA! Da kan vi andre kose oss i helgen med helt fersk og spennende story Suckers! Dere har åpnet julegavene på lille julaften Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) å fy faen så det svir og sitter her og lese at dere koser dere med spillet! skal ransake alle butikker i morgen etter det! gjir faen i pris! Endret 6. november 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Argh! Alt går så seint online, men det kan jo ha noe med å gjøre at jeg ikke er helt vant til alt det nye ennå. Jeg blir for eksempel eid når jeg febrilsk prøve å finne ut hvordan skjoldet virker, og i et hektisk øyeblikk er det selvfølgelig klin umulig å feste den forbanna røykgranaten på veggen. Men SP har hevet seg mange hakk Lenke til kommentar
Jext Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 I morgen blir det å ture hjem en time før fra jobb og svi av litt fleksitid, hente spillet på Gamestop for å småsprette hjem med mat til Xbox'en. Gleder meg så utrolig til campaignen, jeg elsket eneren og etter det jeg har lest var det bare oppvarming til dette. Skal runne spillet med en kompis over Live. Håper jeg ser noen av dere online ut mot kvelden, det blir garantert å teste litt multiplayer! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Okei, scenario : Spillet er ei i postkassene våres i morgen, og som de sier på fagspråket...hva faen gjør vi da? Tja, vi vil nå i det minste ha LittleBigPLanet, som også kommer ut i morgen. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Har ikke fått alle. Mitt favoritt er med Longshoten, men som sag har jeg ikke tatt alle . Hvilken execution liker dere best? Å, det var så kos i sted. Jeg, Dom og Baird hadde motorsaging-orgie isted. Alle sto og sagde på samme Locust. Det var kos Jeg liker best shotgun executionen, helt vanlig curbstomp og ikke minst Torquebow execution Men det første som slo meg var ikke grafikken det var faktisk lyden Fy faen det smeller noe skikkeligt i hjemmekinoen ja Det liker jeg, lever meg inn mer i spillet, og grafikken er hevet ett par hakk med mer farger, bedre AA osv Så etter 9 timer spilt idag så vil jeg si uten tvil det beste 360spillet og beste 3personspillet i år Gled dere til dere som venter enda på spillet Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 40 minutter så kan du endre tittelen på tråden Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 jeeeey!!! jeg vant gears of war 2 på jobben. . skal spille det nå og i heeeele natt :D:D Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 (endret) 40 minutter så kan du endre tittelen på tråden Selvfølgelig, det er likksom jeg som styrer tråden Men viss dere har noen innspill hva tråden bør hete så tar jeg gjerne mot forslagene Endret 6. november 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Gears of War 2, it's here! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå