MindTooth Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Fikk også spillet i dag. Grunnet NXE er jeg ikke på nett. Men hva er alt det nye greiene. Samle noen papirlapper, og noen våpen kasser? Fikk ikke helt med det. Birger Lenke til kommentar
Hiltur Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Thorkyboy spille dagli på live så si. Mest med oss i the saintz ofc. Send han en F/R så får du se ka som skjer Hadde han på vennelista før. Spilte en del med dere Saints når både The Saintz og Gears var ungt. Lenge siden sist nå, men har fremdeles de tre jeg spilte mest med: ChingPling, Rattleking og Bakken. Har spilt en del med St Hazen og deg og tror jeg. Endret 6. november 2008 av Hiltur Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Hell yeah yeah Jeg fikk spillet fra AS idag Det er så bra å bo en plass der posten er ganske rask Har hatt spillet siden 13.40 idag og har spilt 5 timer!! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Fikk også spillet i dag. Grunnet NXE er jeg ikke på nett. Men hva er alt det nye greiene. Samle noen papirlapper, og noen våpen kasser? Fikk ikke helt med det. Birger Papirlappene er det samme som cog taggsa før. aner ikke med kassene. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Tror dette holder, vi får se sånn bare for å gni det litt inn til dere som ikke får idag Syns jeg skulle være litt slem Edit: LINK Endret 6. november 2008 av SvennAndre Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Tror dette holder, vi får se sånn bare for å gni det litt inn til dere som ikke får idag Syns jeg skulle være litt slem What? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Har fått spilt litt gears nå, fy fan! Foreløbig virker det så evig fett. Må vell prøve meg på nettet senere i kveld. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 OMG. Det her spillet er så macho at det burde bli levert sammen med en feit sigar. Jeg vurderer å runde resten av spillet med en cubaner i munnviken. Og jeg kommer til å snakke med mørk Macrus Fenix-stemme resten av helgen, så håper ikke min mor ringer meg. Dritfett spill. Man må ta det for det det er, og da er det bare knall-macho fra ende til anden. (Skal jo selvsagt ikke tenne på den sigaren min, kun ha den i munnviken. Røyking er jo farlig). Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Sjekka postkassen i dag: ! Faan må vente til i morgen! Jaja... i morgen skal det spilles! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Sjekka postkassen i dag: ! Faan må vente til i morgen! Samme her. Men da kan man jo spille med stil, siden det er helg, og man har fri fra jobb! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Okei, scenario : Spillet er ei i postkassene våres i morgen, og som de sier på fagspråket...hva faen gjør vi da? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Har spilt seks og en halv time i strekk på hardcore nå og kan fortelle dere; det er fantastisk! Skal ikke si noe om noe, men GLED DERE! Har spilt lokal coop hele tiden, ingen særlige framedrops enda. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Spillet er ei i postkassene våres i morgen, og som de sier på fagspråket...hva faen gjør vi da? Da sender vi suspekte brev til Bring logistics. Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Der finner meg utenfor Elkjøp Leangen klokken 9 i morgen Lenke til kommentar
anolop Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Spillet er ei i postkassene våres i morgen, og som de sier på fagspråket...hva faen gjør vi da? Venter til lørdag, siden posten også kommer den dagen... Eventuelt dra på elkjøp å handle det for 399,- Lenke til kommentar
Hiltur Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Du må nesten kjøpe det på Elkjøp også da. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Første tanker: Alt som var i Gears har blitt bedre. De nye tingene er som regel ganske dritt (Smoke som stunner bl.a og spesiellt den evig dårlige matchmakinga) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Spillet er ei i postkassene våres i morgen, og som de sier på fagspråket...hva faen gjør vi da? Venter til lørdag, siden posten også kommer den dagen... Eventuelt dra på elkjøp å handle det for 399,- Ingen Elkjøp her i nærheten, og med blodpriser i butikken blir det nok ventingen. Men på lørdagen er det kanskje lag trening i paintball...så da ryker halve dagen der Men i morra, det er nok på plass i morra. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Misunner dere som får spille det imorgen. Jeg er blakk fram til den 10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå