joneoverland Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 var nettopp innom Sibabutikkene... skal ta 379 for det i morgen.. og har over 100 i lager.. fare for kø der ja Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Da var Gears of War 2 LCE på plass Er boksen stor? Er litt redd for at den ikke får plass i kassa mi (selv om den er stor så fikk ikke postmannen Fallout 3 CE oppi der), da må jeg hente den på posten og det rekker jeg ikke før i morra.. Faen ta alle postkontorer, jeg fryder meg hver gang jeg leser at de legges ned og erstattes av post i butikk! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Nei...posten måtte jaggu skuffe meg i dag ja Oh well, godt eg ikkje må sitte 7 timer på skolen i morra i spenning Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Så patetiske dere er.. skulle nesten tro at dere vil dø eller var villige til å suge p**k får dete spille. er jo faen bare et spill Oioioi, så jævla tøff du er! Skikkelig internett-gangster du eller? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Så patetiske dere er.. skulle nesten tro at dere vil dø eller var villige til å suge p**k får dete spille. er jo faen bare et spill Han abbonnerer på dette: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Posten skuffa meg noe så driitmye.. fa.. ta gamezone... har hoppa rundt i klasserommet i HELE dag! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 noen som har fått lancer koden til å virke? vil ikke godta koden min:S Posten skuffa meg noe så driitmye.. fa.. ta gamezone... har hoppa rundt i klasserommet i HELE dag! spillet har jo ikke release før i morgen så gamezone har alt på sitt tørre Lenke til kommentar
Hiltur Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 noen som har fått lancer koden til å virke? vil ikke godta koden min:S spillet har jo ikke release før i morgen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 noen som har fått lancer koden til å virke? vil ikke godta koden min:S Posten skuffa meg noe så driitmye.. fa.. ta gamezone... har hoppa rundt i klasserommet i HELE dag! spillet har jo ikke release før i morgen så gamezone har alt på sitt tørre Men jeg ble så skuffa! Lenke til kommentar
Hiltur Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Mer detaljert titt på Flashback karta, med HD videoer. http://features.teamxbox.com/xbox/2337/Gea...Pack-Blowout/p1 Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Eid av posten...tusentakk..! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Me har vell lov til å spille det online idag , eller ikkje? Nei, nei. Ikke lov. Ikke single-player offline heller. Jeg ville ikke engang åpnet coveret hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 eg har høyrt at dei som spelar det i dag, alså kun startar spelet blir lifetime-banna på live... Lenke til kommentar
huggy Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg har spillt *host* pirat *host* kopien live i 3 uker nå og har ikke blitt banna. Og de har heller ingen av de 50 000 andre som har gjort det, så bare spill du. Hadde riktignok kost meg om alle som spillte den lovlige versjonen idag ble banna ; Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 FUCKING CARE! No profil ffs, fuck microshit. Spillet er awesome, alt virker mye mer gjennomført enn enern. Bommern er fortsatt helvettes møkk, oooog mathcmaking tar lang tid, og er dritt, men det har jeg sagt lenge, så ble ikke skuffet. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 eg har høyrt at _KroSjefen_ er bitter fordi han ikkje har fått spelet ennå... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) eg har høyrt at dei som spelar det i dag, alså kun startar spelet blir lifetime-banna på live... Faen da er jeg fucked in the butt for å si det mildt. :cry: ontopic, flere som synes det virker som det er mere antialiasing i gears 2 ? ser mye mindre hakkete ut imho. Endret 6. november 2008 av Thomas_H Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 eg har høyrt at _KroSjefen_ er bitter fordi han ikkje har fått spelet ennå... hehe.. neida, eg unner alle som har fått det i dag den gleden;) Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg har spillt *host* pirat *host* kopien live i 3 uker nå og har ikke blitt banna. Og de har heller ingen av de 50 000 andre som har gjort det, så bare spill du.Hadde riktignok kost meg om alle som spillte den lovlige versjonen idag ble banna ; Krysser fingrene for at NXE tar knekken på både deg og de 50.000 andre! Tvi Tvi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå