Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Noen som har fått fra AS enda? Hadde tre venner på lista som spilte det igår, og kan ikke si at jeg ikke misunner dem.. får ikke post her før mellom 14 og 15, så da vet vi... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 På sidene til gamezone står det nå følgende for Gears of War 2 Ubekreftet 12-11-2008 Jeg håper da inderlig at det er forsendelse nummer 2 som er ubekreftet 12-11, for hvis de ikke nå har fått inn første forsendelse så får jeg heller avbestille og plukke det opp i en eller annen butikk i morgen Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 På sidene til gamezone står det nå følgende for Gears of War 2 Ubekreftet 12-11-2008 Jeg håper da inderlig at det er forsendelse nummer 2 som er ubekreftet 12-11, for hvis de ikke nå har fått inn første forsendelse så får jeg heller avbestille og plukke det opp i en eller annen butikk i morgen kan jo hende at dem pakker dem og sender de idag, sto at de ikke hadde limited edition på lager men så fikk jeg mail fra dem om at pakken er sendt, men det rare er at jeg bor i stavanger og den ble sendt til oslo fra kr.sand Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det går i Xbox-en akkurat NÅ! Vi snakkes om 2 dager.... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Takk til AbsoluttSpill, Deal, og postmannen aka julenissen som gjør dette mulig. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Da var Gears of War 2 LCE på plass Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ogm, skal hjem fra skolen no! Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 AHH! Faen, i dag er det tungt å starte på skolen kl. 17.00! Men skal nok få pressa inn et par timer med Gears 2 før jeg må fyke Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Har innstallert det nå, skal bare lage ferdig en avatar så er vi i gang i coop! Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 På tur hjem nå! Spent Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 JEAH!! i GOT IT!..... sees i MP om noen dager.. bye! Lenke til kommentar
alveq Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Pokker at posten til Trondheim bruker en dag lengre enn til Østlandet... Jeg vet at den ligger på sorteringsterminalen, men da får jeg bare vente til i morgen. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Akk, har noen fått den vanlige utgaven fra Gamezone ennå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Akk, har noen fått den vanlige utgaven fra Gamezone ennå? Sendes først ut i dag ser det ut som. Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Mest lyst til å VRI om nakken på posten akkurat nå.. Kongsberg ligger da faen ikke mer enn en time eller 2 unna. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Komme nettopp hiem fra skulen, og der ligger Gears of war 2 og venter på meg :!: Me har vell lov til å spille det online idag , eller ikkje? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Me har vell lov til å spille det online idag , eller ikkje? Nei, nei. Ikke lov. Ikke single-player offline heller. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Akk, har noen fått den vanlige utgaven fra Gamezone ennå? Sendes først ut i dag ser det ut som. Ser ut som det, ja. Fikk nettopp leveringsbekreftelse på epost. Jaja, får vel bestille fra absoluttspill neste gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Komme nettopp hiem fra skulen, og der ligger Gears of war 2 og venter på meg :!: Me har vell lov til å spille det online idag , eller ikkje? Haha. Såklart kan dere det. Har dere fått det i posten så kan dere ikke bli bannet, herregud. Det sier seg 100% selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå