E-wok Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Dama jobber på Platekompaniet så henter spillet etterpå i dag, yay Nesten kjipt at jeg blir 18 på lørdag.. Seff akkurat på den lørdagen. Har nesten mer lyst å bare spille hele helga. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Gehrell Med den tonen får du ikke komme. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 skal ut på jakt i dag etter jobb! håper noen butikker har det i hyllen! Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Forresten, har noen erfaringer fra gamezone.no? GameZone har fremdeles ikke Gears 2 på lager, dette er første gang jeg har opplevd noe negativt med de. Bestillte nettopp på Absoluttspill, og håper på å ha det i morgen (GameZone hadde en dag leveringstid, så håper AS har det samme). Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Merkelig at ikke alle har det på lager, når til og med Coop har fått det Lenke til kommentar
schism Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Har nå fått spilt Gears 2 i en 7-8 timer (virker som slutten nærmer seg). At ikke dette spillet får toppkarakter gjevnt over er for meg ett mysterium. Har kun spilt singelplayer enda, men så sant ikke multiplayer er noe dårligere enn på 1`rn er dette en klar 100/100 karakter. Skal sies at jeg er veldig glad i det første spillet og at når dette kom var det det beste jeg hadde spilt på årevis. Gears 2 er så mye mer "bigger, better and more badass" at jeg nesten ikke kan tro det. Alt er så sinnsykt mye STØRRE, en historiedel av en annen verden, bedre grafikk og lyd, nye våpen, mer fokus på karakteren..osv...osv... Er evig takknemlig til epic for at de greide å levere 100% til forventningene mine. Håper de fleste føler det på samme måte. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Har Coop Gears 2 på lager? og ikke Gamezone? Lenke til kommentar
Kasius De'Vias Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Er evig takknemlig til epic for at de greide å levere 100% til forventningene mine. ^^ Har ingen forventninger til noen spill, av den enkle grunn at jeg ikke vil bli skuffa. Så jeg venter heller med å glede meg til jeg trøkker spillet inn i xboxen. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Mange som har fått spillet fra absoluttspill.no? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Håper jeg har fått det fra absoluttspill. Det får vi se når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 sitter ved postkassen nå, med en øl og kampingstol. Lenke til kommentar
Kasius De'Vias Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) sitter ved postkassen nå, med en øl og kampingstol. Kjipt om spillet ikke kommer med posten idag, da. Endret 6. november 2008 av Kasius De'Vias Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 sitter ved postkassen nå, med en øl og kampingstol. Kjipt om spillet ikke kommer med posten idag, da. ja da må jeg sitte der en stund Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Jeg har satt opp telt med engangsgrill og hele pakka, en kabel fra internettet her jeg bor og den gå ut i mitt telt og sitter der på en laptop og venter på spillet. Posten her kan komme alt i fra 12.30 til 15.00, så jeg har mangen timer venting igjen ja Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) For å være helt ærlig, så hadde jeg ikke tvilet et sekund på at Toman faktisk gjør det... Endret 6. november 2008 av mX Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Har Coop Gears 2 på lager? og ikke Gamezone? Gamezone sendte mitt gears 2 limited edition igår da så det er på vei Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Noen som har fått fra AS enda? Hadde tre venner på lista som spilte det igår, og kan ikke si at jeg ikke misunner dem.. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Vet ikke om jeg har fått fra AS, da jeg sitter et stykke unna postkassen og skriver dette...og får nok ikke til å se etter før jeg kommer hjem i 4-5 tia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå