Laland Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hjelper ikke hvis du får noen achievements heller, for de er datert! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) M$ no haz can see me,I haz iz ninja Double post, i haz no care, I haz iz ninja. Edit: Laland fucked my double post, i haz no care. I haz ninja. Endret 5. november 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Akk, ingen leveringsbekreftelse fra Gamezone i dag, så det spørs om spillet er på plass i morgen. :| Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Får spillet fra Absolutt spill imåro, eg kan vell spille trygt da, sant? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Garantert. Lokalbutikken har 2*1,5l Cola for 15,- inkl pant nå, så Gissj2 skal spilles altfor mye i morgen og i helgen! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hehe jeg klarer ikke å kaste bort en time på torsdag for å kjøpe meg nytt headset(trådløst nå, kan noen bekrefte om det er lurt å kjøpe?), å det er snakk om 10 min etter jobb på torsdag. Får stikke ned på fredag da, siden da har jeg døgna med Gears 2 å må ned på Statoil(jobb) å henta for. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Jeg håper att absoluttspill.no fikk sendt ut mitt eksemplar idag Så jeg får det senest fredag Neste månedene blir jævla mye spilling på Gears Of War 2, og jeg har jo fortsatt Little Big Planet, MGS IV, GTA IV, Fable 2, Fallout 3 og Crysis Warhead så jeg sliter litt ja! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg håper att absoluttspill.no fikk sendt ut mitt eksemplar idag Så jeg får det senest fredag Neste månedene blir jævla mye spilling på Gears Of War 2, og jeg har jo fortsatt Little Big Planet, MGS IV, GTA IV, Fable 2, Fallout 3 og Crysis Warhead så jeg sliter litt ja! Du er ikke alene Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Haha Toman85, ikke for å være slem, men Crysis Warhead tar 5 minutter edit: la det i spoiler,, mulig dere ikke vil lese det, ingen major spoiler altså Endret 5. november 2008 av DragonsHeaven Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Haha Toman85, ikke for å være slem, men Crysis Warhead tar 5 minutter edit: la det i spoiler,, mulig dere ikke vil lese det, ingen major spoiler altså Hahahaha, har spilt over 2 timer og ikke kommet over halvparten enda Jeg er grafikkfreak, studerer naturen og sånt, og skifter innstillinger til min pc kan takle hehe!! Men jeg kjenner jeg kommer til å slite med å sove i natt ja Kansje jeg skal ta meg en skarp en for å roe ned nervene, skal se om jeg har noe hahaha!! Lenke til kommentar
anolop Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Får dette spillet om bare noen timer jeg nå Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 *Snip* Hahahaha, har spilt over 2 timer og ikke kommet over halvparten enda Jeg er grafikkfreak, studerer naturen og sånt, og skifter innstillinger til min pc kan takle hehe!! Men jeg kjenner jeg kommer til å slite med å sove i natt ja Kansje jeg skal ta meg en skarp en for å roe ned nervene, skal se om jeg har noe hahaha!! Skjønner deg godt,, ble reint slått første gang jeg spilte det.. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 yey, skal på spille kveld på jobben om ca 19 tmer og spille dette spillet gleder meg. . Lenke til kommentar
simes Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Fikk leveringsbekreftelse for limited edition fra komplett.no i dag (eller: i går, ettersom klokka har passert midnatt allerede). Konge! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Fikk bekreftelse i dag tidlig, i morra har jeg den!! Jeeej!! Lenke til kommentar
ObsessiveShrimp Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 bestilte fra DVD Huset jeg ass har fått ting derfra jævlig fort før så tok sjansen igjen fikk mail om at den var sendt igår så får den forhåpendtligvis senere idag jeg også, men posten pleier alltid og bruke lang tid bort til meg(skjønner ikke hvorfor bor jo i oslo?) men det viktigste er å få det på fredag da Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Fikk bekreftelse i dag tidlig, i morra har jeg den!! Jeeej!! Jeg fikk kun en mail på tirsdag att spillet blir sendt onsdagen, og har ikke fått enda en mail, bestilte du fra AS? Jeg sitter å ser Gears Of War 2 Live Marathon hos gamespot nå Endret 6. november 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
ObsessiveShrimp Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) nei ass DVD huset de har oppkrav og pengene på kortet ble brukt for fort edit: kanskje ikke ment til meg Endret 6. november 2008 av ObsessiveShrimp Lenke til kommentar
ObsessiveShrimp Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 prøver å se på gamespot jeg oxo men det skjer no skittent her så jeg får ikke lyd kjipt Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Håper og ber om at posten har med noe til postkassen min i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå