Laland Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Fikk sånn angrefrist-mail nå, så regner med at det er sendt.. Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Så,, la meg fortelle dagens historie.. here goes På veien hjem, fryser som fanken, og håpefull på innholdet i postkassen. Begynner å nærme meg og kjenner spenningen stige i blodet... Åpner postkassen, reklame reklame reklame,, men der bakerst ligger den, en liten hentelapp fra posten! Jeg skriker av fryd og løper inn døra, kaster fra meg sekken og setter i vei med en god mine til postkontoret. Som sagt, så er det ganske kaldt ute akkurat nå, men det enser jeg ikke på min glade vei. Går inn på postkontoret og en glad 15 åring legger lappen på kassa og sier "Har visst fått en pakke jeg" og stråler! Dama går ut i bakrommet og jeg sitrer av lykke,, så kommer hun tilbake med .. WHAT THE HELL?!? En liten pakke, tynn som et blad. Jeg skjønner ikke bæret og vandrer lamslått ut av postkontoret og river opp den lille pakken. Selvfølgelig var det den SATANS LILLE KODEBRIKKA JEG BESTILTE FRA BANKEN.. Lenke til kommentar
schism Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg greide ikke å holde meg og bestilte gears CE fra komplett for 20 min siden. Fikk sms melding fra de nå: "Din levering XXXXXXXX er klar for avhenting i Pick Up Point Ostre Kullerod 4 i Sandefjord...." HOHOHO, nå drar jeg tidlig fra og rett hjem til boksen!!! Får bruke angretten på spillet fra absoluttspill.no:) Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg greide ikke å holde meg og bestilte gears CE fra komplett for 20 min siden. Fikk sms melding fra de nå: "Din levering XXXXXXXX er klar for avhenting i Pick Up Point Ostre Kullerod 4 i Sandefjord...." HOHOHO, nå drar jeg tidlig fra og rett hjem til boksen!!! Får bruke angretten på spillet fra absoluttspill.no:) Faen, jeg jobber jo like ved Komplett, burde ha gjort dette selv men har egentilg ikke tid til å spille det i dag uansett. Du får veive med spillet når du kjører forbi Grenland Group da Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Angrer litt på at eg ikkje forhondsbestillte gears 2! men når eg såg anonnsen i elkjøp avisa til 399 vill eg kjøpe det der. faen viss dem ikkje har det på fredag i 5 tiden, komemr meg ikkje ut før det! Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Andre som har bestilt fra GameZone her eller? Virker som at de enda ikke har sendt det ut, selv om opprinnelig utsendingsdato var den 4. :S Har en stygg følelse om at forsendingen deres er forsinket eller noe, og synes det er dårlig kommunikasjon fra de om det er saken. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Mitt ble sendt i går fra CDON.Com, de leverer som regel på utgivelsedagen eller dagen før Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hvor får man bestillt dette med oppkrav til billigst mulig penge? Lenke til kommentar
Hiltur Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Kanskje lettest og kjøpe det på Elkjøp eller Lefdal nå om målet er å få det innen fredag. Koster også en hundrings mindre. 399,- Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Kanskje lettest og kjøpe det på Elkjøp eller Lefdal nå om målet er å få det innen fredag.Koster også en hundrings mindre. 399,- Desverre er jeg blakk helt til jeg får lønn, derfor vurderer jeg oppkrav Lenke til kommentar
Hiltur Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Da er jo faktura veien å gå -få spillet nå og bare betal innen to uker. Er ikke så mange nettbutikker som bruker faktura lenger, men tror Gamezone gjør det bl.a. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 cdon og. selv blir det elkjøp på meg Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Har ikke fått sjekket mailen Selve bestilleren hos meg er SirKenneth16 Broderen min som gjør alt det der, og han får betalt for det og så Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Var innom Electro World i Sandvika, og der var det en pen bunke med Gears 2 Prøvde å smiske så godt jeg kunne, men der var det streng beskjed om at det ikke ble solgt en kopi før fredagen. Lenke til kommentar
Willyw Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Angrer litt på at eg ikkje forhondsbestillte gears 2!men når eg såg anonnsen i elkjøp avisa til 399 vill eg kjøpe det der. faen viss dem ikkje har det på fredag i 5 tiden, komemr meg ikkje ut før det! Snakket med Gamezone og de fikk ikke spillet på lager før i morgen. Flere som må vente til fredag ser det ut til. En liten trøst er at det ligger Call of Duty WoW på marketplace. Endret 5. november 2008 av Willyw Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Angrer litt på at eg ikkje forhondsbestillte gears 2!men når eg såg anonnsen i elkjøp avisa til 399 vill eg kjøpe det der. faen viss dem ikkje har det på fredag i 5 tiden, komemr meg ikkje ut før det! Snakket med Gamezone og de fikk ikke spillet på lager før i morgen. Flere som må vente til fredag ser det ut til. En liten trøst er at det ligger Call of Duty WoW på marketplace. Så at absoluttspill.no hadde Gears Of War 2 inne helt siden sist uke Så håper på å få det senest fredagen ja! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Om sånn ca 5 minutter sitter jeg og sikler på et splitter nytt eksemplar av Gears of War 2 Det gjelder å ha kontakter Kanskje ikke så smart å spille online før fredag? Endret 5. november 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
RyCkoN Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Kjøpte gears of war 2 i dag. D e nice Endret 5. november 2008 av RyCkoN Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Om sånn ca 5 minutter sitter jeg og sikler på et splitter nytt eksemplar av Gears of War 2 Det gjelder å ha kontakter Kanskje ikke så smart å spille online før fredag? har prøvd, men finner ingen online rart........ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 de som har spillet, hvordan er matchmakingen? er det slik som på Halo 3 og COD4? at man er 5 stykker i en lobby så finner den folk og starter? slik det er i gears nå må man vente i en liten evighet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå