Mala Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Herre Jakob, da blir det showtime på torsdagen! Om Posten da ikkje skulle finne på å surre...slik at det ankommer fredag istedet Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Takk for innspillene folkens. Tror det blir den fra lokale Elkjøp-sjappa dersom jeg kjøper det på release. Er ikke sikkert jeg kan ta meg råd til det. Skal uansett kjøpes før eller senere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Fikk mail fra absoluttspill for 1 time siden att spillet blir sendt onsdag den 05.november Da får jeg det enten på torsdag eller freddan Da blir det grisemye spilling fra min side! hæ du fikk email idag om at de sender imorgen? Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Fikk mail fra absoluttspill for 1 time siden att spillet blir sendt onsdag den 05.november Da får jeg det enten på torsdag eller freddan Da blir det grisemye spilling fra min side! hæ du fikk email idag om at de sender imorgen? Har ikke fått Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 ikke jeg heller Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Får sikkert i løpet av kvelden, eg har fått min ihvertfall Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Er sikkert han som har mast på mail! Edit: Hvis flere har fått er det kanskje ikke det. Endret 4. november 2008 av qweac Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Får sikkert i løpet av kvelden, eg har fått min ihvertfall vanlig eller CE? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Gikk for den vanlige denne gangen. Endret 4. november 2008 av Mala Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 fikk og min i kveld..vanlege utgava...ramler ved nedi postkassen torsdag då, viss ikkje posten skulle bedrive terror nok ein gang som Mala nett nemte.. Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 OOoog der fikk jeg mailen, cheers Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 me 2 Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) hih han ene som skulle pakke er sjuk, så jeg sitter hjemme og pakker den vanlige utgaven:P pakka akkurat til mala, tenkte jeg måtte si hei! den er pakket med kjærlighet! kun vanlig som er sendt melding på atm trur jeg. LCE blir jobbet med atm og pakket i morgen tenker jeg. Ingen fare folkens, gears er barnemat etter farcry, fable & fallout:P Endret 4. november 2008 av zellpropell Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Er sikkert han som har mast på mail! Edit: Hvis flere har fått er det kanskje ikke det. Jeg har ikke mast en drit jeg Får som regel alltid mail når dem skal sende spillene jeg bestiller Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 hih han ene som skulle pakke er sjuk, så jeg sitter hjemme og pakker den vanlige utgaven:P pakka akkurat til mala, tenkte jeg måtte si hei! den er pakket med kjærlighet! kun vanlig som er sendt melding på atm trur jeg. LCE blir jobbet med atm og pakket i morgen tenker jeg. Ingen fare folkens, gears er barnemat etter farcry, fable & fallout:P fikk mail nå at LCE var pakket og sendes imorgen, gleder meg! Er sikkert han som har mast på mail! Edit: Hvis flere har fått er det kanskje ikke det. Jeg har ikke mast en drit jeg Får som regel alltid mail når dem skal sende spillene jeg bestiller ja, men ikke dagen før, har altid fått det på dagen det sendes Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 hih han ene som skulle pakke er sjuk, så jeg sitter hjemme og pakker den vanlige utgaven:P pakka akkurat til mala, tenkte jeg måtte si hei! den er pakket med kjærlighet! Da varmer det nok ekstra på ein ellers kald vinterdag når eg henter pakken på torsdag Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 zellpropell, dere sender på morgenen håper jeg? Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 posten går bare fra verdensnavle 1 gang om dagen, klokka 17:00. vi sender som brevpost, det går som regel på 1 dag til mesteparten av noreg. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Herlig. Får spillet rundt 2 tida på torsdag da, og er hjemme rundt 5 den dagen. Fri på fredagen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) zellpropell, dere sender på morgenen håper jeg? det har egentlig ikke så mye å si, da posten sorterer og sender spillet ut natt til Torsdag men AB har vell en frist rundt kl 16 på onsdag hvis jeg ikke roter nå Endret 4. november 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå