lonnj89 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Multiplayer delen på Gears er det noe av det værste jeg har spillt og det sugde max.. så jeg kommer ikke til å røre noe av den dritten i 2'en, heldigvis blir det et godt singleplayer spill Unnskyld at jeg spør, men har du slått deg? Multiplayer delen sugde hardt den første tiden, men når du har spilt en del så vil du merke at den ikke er så dårlig. Nope.. Alt er så grått å kjedeligt, våpene er elendige, mapsa er dritt dårlige og like dem alle, motorsagen funker ikke når du trykker og når den gjør så er den ikke i fienden engang men allikevel så bler fienden delt opp i to Det sier du bare for at du suger balle i gears..! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) ikke pokker om jeg skal jogge rundt med en wålla hiphop gangster bling på pistolen min... dissa gutta er barske ikke sissy rappere.. HÅHÅHÅ! Gjett hvem som skal eie NIrD med Da Golden Lanca! Endret 4. november 2008 av mX Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Blir spillet en like stor opplevelse hvis man ikke har spilt GoW 1? Kanskje dette er som å banne i kirken, men jeg spilte litt enern, men syntes rett og slett ikke det var spesielt morro, men toern virker jo helt fantastisk, men er redd at SP ikke blir like morro hvis jeg ikke har spilt det første.. Hva tror dere? Hei. Vil nok anbefale å spille gjennom det første før du spilleren oppfølgeren. Da historien gjenspeiler det første spillet. Birger Lenke til kommentar
huggy Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 psst, spillet har vert ute i 3 uker nå for min del vertfall Oi, er online-delen bra eller? Helt ok den, men den trenger fiksing. Sagen er ALT for bra, og 8/10 av alle kills gjort online er med sagen. Det lagger uansett hva du gjør(Spiller daglig med fullt norsk party, og er så og si umulig å game uten lag, håper det fikser dette til release). I tilleg går det ikke ann å blindfire med haglen(men de fikset vell fort også på). Lenke til kommentar
Hiltur Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hvorfor ikke bare kalle tråden "Gears of War 2 Kafeen - 3 dager igjen" osv? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Hvorfor ikke bare kalle tråden "Gears of War 2 Kafeen - 3 dager igjen" osv? Det kan jeg godt gjør ja Har oppdatert førsteposten med min info Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Tre dager igjen! Tre dager igjen? Tre dager igjen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) imorgen (Onsdag) får vi en mail fra absoluttspill.no, der står det: "Gears of War 2 CE blir sendt idag"..... YEY! sove til kl 14 på Torsdag (6.11), løpe ned til postkassa, hente Gears of War 2 CE løpe til kjeksboksen, hive inn Gears of War 2 CE. Spille Gears of War 2 CE til Onsdag! 24/7 2 Dager igjen. oh maj GAd! Endret 4. november 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 kjøpte spillet akkurat på elkjøp i molde! Lenke til kommentar
Hiltur Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Nesten så jeg skulle ønske jeg bodde i Molde. Nesten ... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Bor ikke i Molde, første gangen her, tidenes lykketreff Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 imorgen (Onsdag) får vi en mail fra absoluttspill.no, der står det: "Gears of War 2 CE blir sendt idag"..... YEY! YEY! x2! Det får jeg også! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Noen som vet hva spillet vil koste på Elkjøp? Ser de selger til 399 på nettbutikken sin. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Noen som vet hva spillet vil koste på Elkjøp? Ser de selger til 399 på nettbutikken sin. Det koster det samme i butikken Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Tipper det kommer til å koste 399,- i butikk også. Kentinho: lame...du var raskere enn meg jeg er og blir håpløs. Endret 4. november 2008 av mX Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Noen som vet hva spillet vil koste på Elkjøp? Ser de selger til 399 på nettbutikken sin. Som andre her sier er prisen den samme i butikken, men tror det bare er første uka. Også Lefdal selger spillet til den prisen i nettbutikken og de sender fraktfritt! Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Faen, da kunne jeg tjent 9 kroner på å bestille hos Lefdal Noen som vet når Elkjøp sender ut? Håper imorgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 jeg hadde aldri tatt sjangs på en annen nettbutikk enn absoluttpill.no da jeg vet de leverer varer dagen før eller på. andre butikker er ikke så gode på det. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Fikk mail fra absoluttspill for 1 time siden att spillet blir sendt onsdag den 05.november Da får jeg det enten på torsdag eller freddan Da blir det grisemye spilling fra min side! Endret 4. november 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 http://www.gametrailers.com/player/42324.html LØNSJEN TIL SPILLET!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå