Landeplagen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 En ting som er irriterende med saga, er at når man sager andre er man udødelig. Det burde vært mulig å skyte de som sager på andre å drepe dem, så man kanskje også redder team maten sin. Det hadde vært dritfett. Det skjedde jo hele tiden at man bare måtte vente på at lagkameraten din skulle bli ferdigsagd. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Eurogamer har et morsomt intervju av Epics Mark Rein ute nå. LINK De spør og graver om Gears 2, men han lurer seg unna å svare på det meste - på komisk vis Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det intervjuet der blir bare for dumt... Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Dette er den beste nyheten jeg kunne fått når det gjelder spill. Den aller beste whatsoever. Som andre har sagt før meg. Jeg får lyst å felle noen gledestårer. Dette er bare helrått. Jeg spilte litt GeOW her om dagen igjen etter gammelt, men var for masse dumme amerikanske 12 åringer der. Stort sett KUN det. Har aldri klart å forelske meg helt i COD4 dessverre, og ikke Halo heller for så vidt (da mener jeg online delen). Men Gears holder jeg til mitt hjerte fortsatt. Dette er helt fantastisk, og jeg skal forhåndsbestille limited edition så snart de norske butikkene får den opp. Edit : "Whatever your expectations are, raise ‘em, because Gears of War 2 is coming. November 2008 is right around the corner, and it’s going to be one hell of a ride." Når jeg las dette gikk det frysninger i hele kroppen min. Endret 28. februar 2008 av Skalle Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Ja da er vi ganske like, fikk og frysninger da spillet ble bekrefta! Gleder meg som en gal guttunge som åpner julegavene som han fikk! Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hadde vært fett hvis man kunne spilt gjennom storyline som locust. Få "deres side av historien" Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hadde vært fett hvis man kunne spilt gjennom storyline som locust. Få "deres side av historien" Også hadde locusten blitt eid av Marcus og gjengen i det siste slaget...hadde vært genialt Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 http://n4g.com/News-128508.asp Rumors - Insomniac is building a downloadable expansion sequel to Tools of Destruction. - Tecmo Bowl coming to both the Wii and DS. - Disney asked Warren Spector to create a Mickey Mouse Mario-killer. - Sony Liverpool is making a "stunning" action game called The Protector. - Gears 2's multiplayer will feature 5-on-5 and a new camera angle. - Traveler's Tales to make games (plural) based on live-action Akira movie. - Home beta coming in the spring. 2 flere spillere? hadde vært nice det Lenke til kommentar
anolop Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Link til kilde: http://www.xbox360achievements.org/news/news.php?id=912 Direkte til artikkelen: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=273749 Link til scans av bladet: http://www.vitosverdict.com/?p=246 * New Characters: Tai Kaliso (spiritual, honor-bound soldier), Chairman Prescott (head of the human government), Dizzy (hillbilly-type soldier), Maria Santiago (Dom's wife) * Timeframe: Starts six months after the end of Gears 1. * Visuals: Most we already saw in that video, but they talk about the water effects and the huge number of Locust troops on-screen. * New Weapons: No specific details, but the active reloads on these will be different from before. * New Enemies, including Locust healers and "chanters" that will need to be taken out quickly. * "We have creatures that make the Brumak look like a baby panda bear." -Cliff Bleszinski * Drop in/Drop out Co-op play. * Fourth, easier difficulty in addition to being able to play on one difficulty while your co-op partner plays on another. The game will adjust when together and then readjust when separated. * Walking scenes are gone, replaced by "dynamic conversation systems." * Collectible COG tags now can be examined to see who the owner was and learn about them. * Floating robot has a video screen so you can now see Anya. * Many achievements can be done in single player or multiplayer, and you will be able to track your progress through the Journal menu. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Nice gleder meg til å se hvordan de nye folka ser ut Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Dee kan du jo se på scansa Hvor? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Nederste link til analop, 4 poster over. Endret 9. april 2008 av Mala Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Oi. Hm, ble nå litt skuffet. :| Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Leste alle dem scansene... Nå gleder jeg meg enda mer til november!! Fy faen for ett spill vi kommer til å få Eneren er mildt sagt ett perfekt action-spill i mine øyner! Så dette lover dritbra for meg Kan bli en heftig game of the year kandidat dette spillet ja Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Iiiiiiiiiiih, glem det jeg sa om at jeg var skuffet, dette blir RÅTT! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Dette her blir bare SINNSYKT! Gleder meg som en liten Loctus til og spille dette! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Kan bli en heftig game of the year kandidat dette spillet ja Kan bli?...det blir det! Må være opptimist vettu Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) See the first Gears of War 2 direct-feed screenshot alongside a model and an artwork. http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=27035 BTW: Gears of War Tears Through New York Comic Con! The New York Comic Con (NYCC), to be held April 18-20 at the Jacob Javits Center in midtown Manhattan, will feature exclusive insight into the award-winning Gears of War franchise and the upcoming Gears of War 2 for the Xbox 360. Epic Games President Michael Capps and Gears of War 2 scriptwriter Joshua Ortega of Microsoft Game Studios will be on hand to discuss the series' history, creative and technological evolution, and much more. http://gearsofwar.com/News/NYC+Comic+Con+release.htm kanskje vi får litt mer info om Gears 2, eller muligens en ny trailer...? Endret 17. april 2008 av mX Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Å fy FAEN så rått det så ut!! Den landsbyen minnet litt om den plassen i filmen "Van Helsing"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå