Zeph Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 CE ja, eg har ganske få CE-versjonar, dei 100 frå eller til betyr ingenting. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Jeg tok den vanlige fordi jeg hadde ikke råd til 100kr ekstra pga kjøpte meg Fallout 3, Fable 2 og ny pc... Og jeg tror anmeldelsene av Gears Of War 2 kommer fra den 3.nov og utover Bare 6 dager og 21 timer så har jeg spillet!! Endret 31. oktober 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Husker det blei krøll dagene før lanseringen av GeOW..hadde da bestillt CE utgaven fra AS, men importøren som hadde lovet nok eksemplarer...holdt ikkja akkurat lovnaden Så da blei det haste endring og 100,- rabbat fra AS sin side. Men ja, er spillet eg er ute etter slik sett. Litt E-penis er greit i blandt dog. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 E-penis? How so når pakken står på hylla? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Kan jeg håpe på å få det en dag før tiden, men uansett blir jeg glad samme hva faen hvilken dag jeg får spillet på om det er en torsdag eller en fredag Hvis du får det lørdag da? Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Gleder meg så sykt mye nå. Har bestilt den CE-versjonen der du får gull-lancer! Skal gulle dere ned hele gjengen Nesten bare 6 dager igjen nå :)Dette blir helt rått. I tillegg så gleder jeg meg til å se alle på vennelista spille samme spillet online igjen en stund. Skaffet stort sett alle jeg har på den listen gjennom GeOW, så jeg forventer at de fleste kommer til å være online på GeOW2 neste fredag. O' Gears med din glede og barnlige lyst! Lenke til kommentar
stokkehalvorsen Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Gleder meg til å spille Horde mode, virker jo latterlig morro så lenge man har et velfungerende team som samarbeider bra! Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Har fått bestilt CE fra absoluttspill.no nå, tror det blir den første ce'en jeg kjøper :!: Gleder meg mest til hele greia egentlig,, nye plassene, bedre våpen, spennende historie og SYKE locusts! Endret 1. november 2008 av DragonsHeaven Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Er i tvil om eg skal kjøpe vanlig til 399 på elkjøp på fredag eller collecters edition fra AS for 599? hm.. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Elkjøp har lyst til å tjene STORE penger på spillet :!: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...amp;categories= Endret 1. november 2008 av Tomtruck Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Elkjøp har lyst til å tjene STORE penger på spillet :!: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...amp;categories= WTF? Det der kan jo ikke gå ann Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ja elkjøp, det er lurt og handle billig. Et annet sted! Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Elkjøp har lyst til å tjene STORE penger på spillet :!: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...amp;categories= WTF? Det der kan jo ikke gå ann Her er det bare å bestille!!! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kanskje det er prisen på alle kopiene de har fått inn til sammen Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Og der var CE bestilt, bare å forbedrede seg til helga nå. Lenke til kommentar
ObsessiveShrimp Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 faen ass om en uke nå spiller jeg Gears 2 gleder meg vilt da er det bare cola og brunt som må anskaffes så er fredag/lørdag komplett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Lønsj Senter på GT.comhttp://www.gametrailers.com/gears2launch.php 5/6 Dager igjen Endret 1. november 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 "We'll posting our final verdict on Epic Games' latest at 6 AM Pacific Time on Monday morning, November 3" IGN.com legger ut anmeldelsen da Da er det bare til å glede seg til årets Xbox 360 spill, hvertfall mitt største høydepunkt i år!! Dette skal spilles flere år etter lanseringen Og IGN har fått spørsmål fra brukere om Gears Of War 2, det beste spørsmålet som kom der var: Will the Sniper Rifle be as powerful as in the first game (one active reloaded shot dropping any enemy to the ground)? IGN-team: Nope, they took that away because of the community's outcry Nå slipper vi dem horene som kun skyter et skudd med sniper der dem finner sniperen og har ett active reload skudd klar til å instant downe en Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Wohoo! Glede seg! Sitter her og spiller CS med "Zor" gjengen... et lite lan hjemme til lucifer Neste helg tenker jeg det blir kun Gears of War 2 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Wohoo! Glede seg! Sitter her og spiller CS med "Zor" gjengen... et lite lan hjemme til lucifer Neste helg tenker jeg det blir kun Gears of War 2 Nice da, skulle ønske jeg bodde litt nærmere dere da jeg er vel den eneste av "Zor" gjengen som ikke er til stede hos Lucifer haha Og ja du skal spille Gears Of War 2 neste helg, ellers så kommer jeg å tar deg! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå