boffeeen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Seriously 2.0 er rævva, møkka SP-piss Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Achievmentsa kan ta seg ein god varm bolle, eg driter i det og er kun ute for opplevelsen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Achievmentsa kan ta seg ein god varm bolle, eg driter i det og er kun ute for opplevelsen We are the same, you and I. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Takk til alle som har svart meg angående Gears Of War. Jeg regner med at det blir noen spill jeg kjøper før dette, men en eller annen gang plukker jeg det nok opp. Det virker som noe man må spille for å skjønne, ja. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Achievmentsa kan ta seg ein god varm bolle, eg driter i det og er kun ute for opplevelsen We are the same, you and I. I has no gamescore, so we are the three you and me with the same. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Achievmentsa kan ta seg ein god varm bolle, eg driter i det og er kun ute for opplevelsen We are the same, you and I. En achievement for og få 1000 kills eller 2000 kills hadde da verdt gøy. Men 10 000 eller 100 000 er jo ufattelig mye. lurer på om noen gidd å ta den, ikke jeg ihverfall. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Håper jeg får spillet 1 dag før lanseringdagen, og den 2.0 seriously er mildt sagt umulig å få, men så mye jeg har spilt Gears Of War på unranked matcher, kommer sikkert til å spille uendelig mye Gears Of War 2, med masse horde, boter og singleplayer dem første ukene. Så kan jeg hoppe i multiplayerdelen Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Forresten tror kills i multi player teller med på seriously 2.0, og i game moden horde kan du lett få mange kills, har bare prøvd den i 5 min men den ser gøy ut, minner kansje litt om noe zombie greier. Det kommer liksom bølger med folk og flere of flere hver gang. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Achievmentsa kan ta seg ein god varm bolle, eg driter i det og er kun ute for opplevelsen We are the same, you and I. En achievement for og få 1000 kills eller 2000 kills hadde da verdt gøy. Men 10 000 eller 100 000 er jo ufattelig mye. lurer på om noen gidd å ta den, ikke jeg ihverfall. Heilt klart! Og eg ser heilt klart at spill lan få lengre levetid takket vere achievements:) Men eg orker rett og slett ikkje sette meg ned med spillene min for å unlocke alt. Det var noe eg gjorde altfor mye av med GoldenEye og Perfect Dark, spill eg faktisk aldri gjikk lei i motsetninge til i dag Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Har bare 1 spill med 1000 av 1000 nemmelig cod4 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Har bare 1 spill med 1000 av 1000 nemmelig cod4 Samme her. Men tror nok CoD 4 hadde litt lette achievements Lenke til kommentar
Tortuga Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Har bare 1 spill med 1000 av 1000 nemmelig cod4 Samme her. Men tror nok CoD 4 hadde litt lette achievements Nå går vi litt off topic. Men, mile high, nuff said. Noen som vet om dette spillet kommer til og ha det samme styret for de med strickt "NAT" settings, slik at man ikke kan joine hverandre osv? De som har spilt Halo 3 burde hvite hva det er. Fortsatt veldig usikker på om dette gjelder for alle spill, eller om det bare er Halo som er litt...fucked up. Isåfall så må jeg se og få kompissen min til og fikse det så vi får spilt sammen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 det har ikke noe med spillene å gjøre, det gjelder alle spill på Live Open funker på alt... Lenke til kommentar
Tortuga Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ok, tenkte meg det. Var bare ingen andre spill som ga beskjed om det en halo, derfor jeg lurte litt. Takktakk ^^ Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ok, tenkte meg det. Var bare ingen andre spill som ga beskjed om det en halo, derfor jeg lurte litt. Takktakk ^^ Har det samme problemet, NAT suger hos meg ihverfall skrur den seg av og på takket vere de horene på telenor. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Achievmentsa kan ta seg ein god varm bolle, eg driter i det og er kun ute for opplevelsen We are the same, you and I. En achievement for og få 1000 kills eller 2000 kills hadde da verdt gøy. Men 10 000 eller 100 000 er jo ufattelig mye. lurer på om noen gidd å ta den, ikke jeg ihverfall. Folk har den allerede, pissachievement. Kunne vært fun, men de må jo seff tarde den opp. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 det har ikke noe med spillene å gjøre, det gjelder alle spill på LiveOpen funker på alt... Har open NAT, uten at jeg føler det går feilfritt. Snarere tvert i mot. Er meget skeptisk til det en annen skrev lenger opp her om at lagg er et problem, og at han håpet de fikset det. Var altfor mye slike problemer under 1'ern, og de sa de skulle fikse det til 2'ern. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Er meget skeptisk til det en annen skrev lenger opp her om at lagg er et problem, og at han håpet de fikset det. Var altfor mye slike problemer under 1'ern, og de sa de skulle fikse det til 2'ern. Får satse på at det ikke lagger i system link, sånn som i enern, ihvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 det har ikke noe med spillene å gjøre, det gjelder alle spill på LiveOpen funker på alt... Har open NAT, uten at jeg føler det går feilfritt. Snarere tvert i mot. Er meget skeptisk til det en annen skrev lenger opp her om at lagg er et problem, og at han håpet de fikset det. Var altfor mye slike problemer under 1'ern, og de sa de skulle fikse det til 2'ern. NAT, har ikke noe med lagg å gjøre, enten så får du koblet til eller ikke. det har noe med hvordan det blir koblet opp, Open NAT funker med Strict også, men Strict funker ikke med Open, bare strict/strict osv. er noe info greier som blir sendt mellom forskjellige boxer.. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Noen som vet om online delen blir som på 1'ern at når du skyter så må du vente så så lenge før skuddet ditt kommer. Eller sånn som på cod4 at når du har skutt han så dør han ettervert ettersom hvor god connection du har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå