Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen. Jeg rapporterte innlegg 2000 for å få det selv, så oppdager jeg at jeg ikke er på siste side, min plan om å utnytte retningslinjene på det groveste faller i grus.

 

Edit: Sånn går det når man spiller 360 når tråden nærmer seg #2000. Jeg faila kanskje enda mer enn NIrD

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar

Sikkert blitt sakt før dette her, men føler ikke for og lese gjennom 101 sider ^^

 

Jeg går jo rundt, som alle andre, og gleder meg som en liten unge til Gears of War 2. Jeg har spilt 1'ern både fram og tilbake, men kom aldri inn i online delen. Enkelt og greit fordi jeg kjøpte det sent, og rett før halo 3, og siden, CoD4 kom ut.

 

Men dette har jeg planer om og endre på når GoW 2 kommer ut. Med tanke på dette så leste jeg litt rundt og fant ut om achievementet "seriusly v2" (tror nå iallefall det var det de kalte det), og damn!

Det og drepe 100 000 spillere online...det kommer nok til og bli mange sene kvelder utover mot jul ja :p

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det.

Achievementet i 1'ern der du måtte drepe 10 000 spillere gjaldt bare for online. Og i intervjuet så sier han at det er en "oppfølgelse". Så jeg tror han mener at man faktisk må drepe 100k spillere online.

 

"han" er game producern. (hovedfyren, på en måte)

Endret av Tortuga
Lenke til kommentar
Jeg tror ikke det.

Achievementet i 1'ern der du måtte drepe 10 000 spillere gjaldt bare for online. Og i intervjuet så sier han at det er en "oppfølgelse". Så jeg tror han mener at man faktisk må drepe 100k spillere online.

 

"han" er game producern. (hovedfyren, på en måte)

Rolig, det står " Achieve 100'000 kills (all modes)" det betyr campaign og online.

Lenke til kommentar

Finnest folk med over 130 000 ranked kills i Gears of War, skal siest at de ikke har gjort mye annet enn å spille Gears de siste to årene.

 

70 000 kills i CoD kan ikke sammenlignest med 70 000 kills i Gears, her snakker vi vidt forskjellig tid pr. kill. Har personlig 9900 kills i Gears, og det har tatt sin tid. I CoD4 har jeg 50 000 elns, kan ikke sammenlignes :)

Lenke til kommentar
Finnest folk med over 130 000 ranked kills i Gears of War, skal siest at de ikke har gjort mye annet enn å spille Gears de siste to årene.

 

70 000 kills i CoD kan ikke sammenlignest med 70 000 kills i Gears, her snakker vi vidt forskjellig tid pr. kill. Har personlig 9900 kills i Gears, og det har tatt sin tid. I CoD4 har jeg 50 000 elns, kan ikke sammenlignes :)

 

I Gears 2, jo. En kan lett få en 20 kills i respawnmodesa der, og da skal det være langt ifra umulig å få en 7-800 kills dagen, kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar
Finnest folk med over 130 000 ranked kills i Gears of War, skal siest at de ikke har gjort mye annet enn å spille Gears de siste to årene.

 

70 000 kills i CoD kan ikke sammenlignest med 70 000 kills i Gears, her snakker vi vidt forskjellig tid pr. kill. Har personlig 9900 kills i Gears, og det har tatt sin tid. I CoD4 har jeg 50 000 elns, kan ikke sammenlignes :)

 

I Gears 2, jo. En kan lett få en 20 kills i respawnmodesa der, og da skal det være langt ifra umulig å få en 7-800 kills dagen, kan jeg tenke meg.

 

Ja, ok, enig i det. + Campaign osv, blir nok achievementhorer som kommer til å spille samme chapter dag inn og dag ut til de får 100 000 kills, haha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...