Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ting som kan forbedres fra eneren:

1: Active Reload sniper; Seriøst, en AR får man i blinde, og å treffe 2 meter høye muskelbunter har da aldri vært vanskelig. Den burde bare få en kraftig damageboost, istedetfor muligheten til å downe.

2: Fjern boomeren eller gjør den i det minste prepatch.

3: Lanceren må også forandres til prepatch.

4: Ingen stun og mindre rekkevidde ved alle meleeangrep

5: Et kjapt trykk på f.eks X for å slå vek sagen til en irriterende random som synes saging er dritgøy

1: En vannvittig stor damageboost er bedre enn instant down.

2: Aldri, den er mye bedre slik den er nå.

3: Den går jeg ikek med på. Blir du drept av Lanceren følger du ikke spillets "regler", som er hide and kill.

4: Ok, den er jeg veldig enig i.

5: Et kjapt trykk på RT gjør akkurat det du ber om ... slutt å syt.

Lenke til kommentar

Greia er at når man er i shotgunamp med en kar, kan en annen dra opp saga bak deg og før han har kommet nærme nok til å sage deg, er han dratt inn i deg som en magnet, om man da hadde et halvt sekund til å trykke en knapp for å avbryte dette, hadde det vært flott.

 

 

Ting som kan forbedres fra eneren:

1: Active Reload sniper; Seriøst, en AR får man i blinde, og å treffe 2 meter høye muskelbunter har da aldri vært vanskelig. Den burde bare få en kraftig damageboost, istedetfor muligheten til å downe.

2: Fjern boomeren eller gjør den i det minste prepatch.

3: Lanceren må også forandres til prepatch.

4: Ingen stun og mindre rekkevidde ved alle meleeangrep

5: Et kjapt trykk på f.eks X for å slå vek sagen til en irriterende random som synes saging er dritgøy

1: En vannvittig stor damageboost er bedre enn instant down.

2: Aldri, den er mye bedre slik den er nå.

3: Den går jeg ikek med på. Blir du drept av Lanceren følger du ikke spillets "regler", som er hide and kill.

4: Ok, den er jeg veldig enig i.

5: Et kjapt trykk på RT gjør akkurat det du ber om ... slutt å syt.

1: Flott, da er vi enige

2: Hva er bedre med eksplosiver som downer deg når det treffer 2 meter unna? Den er latterlig overpowered post-patch

3: Så du mener det er rettferdig at shotgundueller lett kan bli avgjort av at den andre parten drar opp lanceren istedetfor å sprayer ut for det han har?

4: Flott!

5: Les øverst.

Lenke til kommentar

2: Er absolutt ikke vanskelig og komme seg unna en boomer, ei heller og ta ut eieren av den.

 

3: Hvis han faktisk er smart nok til å tenke på å dra opp Lancer'n og ikke du så vil jeg si det er rettferdig nok.

 

5: Igjen: Saga er en del av spillet, kommer du for nærme så dør du. Er ikke han med saga sin skyld at du ikke reagerer på han.

 

Og dette med at en person kan komme inn i en shotgun-duell og bare sage ned ene parten. Hva stopper han i å skyte ned ene parten med hagle? Like fiegt det.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Poenget er at postpatch så blir shotgunen på grense til overflødig, våpenet som tidligere var overlegent på CC. Hadde spillet shippa på denne måten, hadde det vært en ting, men det er da en meget drastisk forandring å komme med midtveis.

Dette er nå mine personlige mening, som jeg deler med de fleste som er ordentlig aktive på gears-arenaen (Og nei, mesteparten av dette forumet regnes ikke med her)

 

Og dette med at en person kan komme inn i en shotgun-duell og bare sage ned ene parten. Hva stopper han i å skyte ned ene parten med hagle? Like fiegt det.

 

Nei, for somregel er det da ikke like stor sjanse for et kill da, og man har sjansen for et bomskudd. Den saga har jo en milion liter bensin til saga, og har en feilprosent på 0.

Lenke til kommentar

Aktiv reload er jo en bedre løsning enn instant dmg boost. En del av spillet er jo å gjemme seg, og når du ser en kar skyte med sniperen så stikker du ikke hue ut i flere min når du vet at han garantert får aktiv reload.

 

 

Boomeren er imba så den må gjøres noe med.

 

Hvis man taper en shotgun duel pga at han andre drar opp saga er du noob som ikke treffer han og dreper han på de 5 skudda du kan bruke på den tiden han bruker på å ta opp saga.

 

Blir du drept av saga er det nesten din feil og du er sutrete hvis du blir sur på det, men det kunne vært fin med en form med blokkings funkjson..

Lenke til kommentar
Aktiv reload er jo en bedre løsning enn instant dmg boost. En del av spillet er jo å gjemme seg, og når du ser en kar skyte med sniperen så stikker du ikke hue ut i flere min når du vet at han garantert får aktiv reload.

 

 

Boomeren er imba så den må gjøres noe med.

 

Hvis man taper en shotgun duel pga at han andre drar opp saga er du noob som ikke treffer han og dreper han på de 5 skudda du kan bruke på den tiden han bruker på å ta opp saga.

 

Blir du drept av saga er det nesten din feil og du er sutrete hvis du blir sur på det, men det kunne vært fin med en form med blokkings funkjson..

Les diskusjonen på nytt igjen...

Lenke til kommentar

Enig med Boffen at AR burde endres til veldig mye damage i stedet for downing. Det var jo det eneste folk prøvde på i stedet for headshots.

Bommeren var også bedre før synes jeg. Lanceren er også litt for kraftig nå etter patchen. Skjønner ikke helt hvorfor de gjorde den kraftigere, den var jo helt fin som den var. Høres kanskje litt whiner ut nå, men var ikke helt fornøyd med endringene...

Lenke til kommentar

hmm. Kanskje jeg misforsto dere litt, og det beklager jeg :blush:

 

Enig med Boffen at AR burde endres til veldig mye damage i stedet for downing. Det var jo det eneste folk prøvde på i stedet for headshots.

Bommeren var også bedre før synes jeg. Lanceren er også litt for kraftig nå etter patchen. Skjønner ikke helt hvorfor de gjorde den kraftigere, den var jo helt fin som den var. Høres kanskje litt whiner ut nå, men var ikke helt fornøyd med endringene...

 

 

Syns ikke du whiner for det høres ganske fornuftig ut.

AR burde ikke forandres til mye dmg. Downing er en fin ting og det gjør at et lite sekunds øyeblikk uoppmerksomhet kan gi deg en kamp på a-knappen og krampe i tommelen og at du kan bli hjulpet til live igjen istedenfor at du dør av et lite skudd. Downing gjør mere taktikk ut av det og kanskje man må lage dekkild for at en kan løpe fram og hjelp sin kamerat.

 

Boomeren og lanceren burde gjøres prepatch. Begge er for imba etter. Lanceren var et fint start våpen, og hvis man vil ha mere dmg ut av et maskingevær kan man bruke bursten.

Lenke til kommentar
Greia er at når man er i shotgunamp med en kar, kan en annen dra opp saga bak deg og før han har kommet nærme nok til å sage deg, er han dratt inn i deg som en magnet, om man da hadde et halvt sekund til å trykke en knapp for å avbryte dette, hadde det vært flott.

 

 

Ting som kan forbedres fra eneren:

1: Active Reload sniper; Seriøst, en AR får man i blinde, og å treffe 2 meter høye muskelbunter har da aldri vært vanskelig. Den burde bare få en kraftig damageboost, istedetfor muligheten til å downe.

2: Fjern boomeren eller gjør den i det minste prepatch.

3: Lanceren må også forandres til prepatch.

4: Ingen stun og mindre rekkevidde ved alle meleeangrep

5: Et kjapt trykk på f.eks X for å slå vek sagen til en irriterende random som synes saging er dritgøy

1: En vannvittig stor damageboost er bedre enn instant down.

2: Aldri, den er mye bedre slik den er nå.

3: Den går jeg ikek med på. Blir du drept av Lanceren følger du ikke spillets "regler", som er hide and kill.

4: Ok, den er jeg veldig enig i.

5: Et kjapt trykk på RT gjør akkurat det du ber om ... slutt å syt.

1: Flott, da er vi enige

2: Hva er bedre med eksplosiver som downer deg når det treffer 2 meter unna? Den er latterlig overpowered post-patch

3: Så du mener det er rettferdig at shotgundueller lett kan bli avgjort av at den andre parten drar opp lanceren istedetfor å sprayer ut for det han har?

4: Flott!

5: Les øverst.

 

Helt enig med deg. Lanceren er for god nå. En blir jo downa på sekunder, selv uten active reload. Hagla har sinnsykt dårlig rekkevidde, det vet jo alle. Så hvis du springer rundt med hagla og møter en med lanceren oppe skjer en av følgende:

1. Han ser deg og downer deg før du er nærme nok til å treffe i større grad.

2. Han ser deg i siste sekund, hopper bakover og spurter litt vekk - for så å snu seg og downe deg.

 

Du må enten bruke lancer selv, eller bruke list for å komme nærme nok med hagla (vanskelig)

 

Chainsaw må også fikses. Å skyte fienden i brystet sekundet før han sager deg, og ikke få skuddet registerert (pga. usårbarhet når en sager) er helt sinnykt irriterende. Det samme er det når du bli sagd av en spiller som logisk sett, er for langt vekke til at sagen skulle nå fram. Sagen (frag tag også) bør være bonusvåpen, som er vanskelige å få kills med. Da blir det også gøyere når en klarer å sage/frag tagge noen.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
En annen ting som kan gjøres (om melee blir fikset på) er å gjøre pistolen et hakk kraftigere. Da er den et utrolig velbalansert våpen med tanke på melee og skuddkraft

 

 

Pistolen er kraftig nok. Du kan alltids blindfire og slå motstanderne etterpå, noe som downer han. Ellers blir den jo relativt kraftig med AR. Uten AR downer den på ikke mange skuddene i overkroppen fra ikke altfor langt hold.

Lenke til kommentar
Hagla har sinnsykt dårlig rekkevidde, det vet jo alle. Så hvis du springer rundt med hagla og møter en med lanceren oppe skjer en av følgende:

1. Han ser deg og downer deg før du er nærme nok til å treffe i større grad.

2. Han ser deg i siste sekund, hopper bakover og spurter litt vekk - for så å snu seg og downe deg.

 

Du må enten bruke lancer selv, eller bruke list for å komme nærme nok med hagla (vanskelig)

Det er jo hele fuckings poenget! Akk.
Lenke til kommentar
Hagla har sinnsykt dårlig rekkevidde, det vet jo alle. Så hvis du springer rundt med hagla og møter en med lanceren oppe skjer en av følgende:

1. Han ser deg og downer deg før du er nærme nok til å treffe i større grad.

2. Han ser deg i siste sekund, hopper bakover og spurter litt vekk - for så å snu seg og downe deg.

 

Du må enten bruke lancer selv, eller bruke list for å komme nærme nok med hagla (vanskelig)

Det er jo hele fuckings poenget! Akk.

 

Det er poenget med saga/frag. Hagla skal kunne brukes i face-to-face kamper, dueller om du vil. Ikke bare et våpen som er nyttig når du har overraskelsen på din side.

Det er ikke haglen det er noe galt med egentlig, bare at Lancer er for kraftig. Til og med sprayere kan downe folk relativt fort med denne.

Lenke til kommentar
En ting som er irriterende med saga, er at når man sager andre er man udødelig. Det burde vært mulig å skyte de som sager på andre å drepe dem, så man kanskje også redder team maten sin.

 

Saga er et våpen som fra starten av kun skulle vært med i SP, men det skjer selvfølgelig ikke da fanbasen er mildt sagt stor.

Håper på en mulighet til å skru av "supermelee"(Sag, fragtag) i GoW 2, så kan de som synes det er så ufattelig gøy å trykke på B finne seg en annen server.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...