Gå til innhold

ny ram til PC

Bjotte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har god erfaring med Non-ECC ram i HP maskiner så det burde vel gå greit . Du har jo funnet 4200 DDR2 som er riktig type :)

Anbefaler å sjekke om det er 512x2 eller 1024x1 som allerede står i og eventuelt kjøpt en stor brikke eller to like store ( feks. 2x1024 )

Hvor mye har du tenkt å oppgradere med? Kun 512mb?

Lenke til kommentar
Har god erfaring med Non-ECC ram i HP maskiner så det burde vel gå greit . Du har jo funnet 4200 DDR2 som er riktig type :)

Anbefaler å sjekke om det er 512x2 eller 1024x1 som allerede står i og eventuelt kjøpt en stor brikke eller to like store ( feks. 2x1024 )

Hvor mye har du tenkt å oppgradere med? Kun 512mb?

jeg sa i posten at jeg skull ha 2 x 512 om det fungerte og det er det som står i pcen fra før så da regner jeg med at det skal funke? jeg tenkte å ha det opp sån at jeg får aero snittet men kan hende jeg tar det opp til 2 x 1024 men får se hva jeg gjør.

Lenke til kommentar

nei jeg vet ikke anna en at det er 512 Mb og PC2-4200 MB/sec så det er det som står hor hp men ja det er fire slots men jeg lurer da på om man må msette dem inn i par eller om man kan sette inn foreks 3 x 1024 men kan man ikke blande son at man har 2 x 512 og 2 x 1024?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...