Mountain Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg vurderer å søke Studiespesialisering nå, fristen er 1.mars, har litt tid på meg, men. Går nå siste halvår på Ungdomskolen. Til spørsmålet. Må man ha et fremmedspråk på vgs? Jeg hadde tysk i 8. klasse, men slutta og startet med Engelsk Fordypning. Eller? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Du må nok ha et fremmedspråk. Engelsk og et til (fransk, tysk og spansk er vel de vanligste). I andreklassen må du fortsette med det fremmedspråket som ikke er engelsk. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Åååå Jaja, det går nok bra. Da får jeg velge Spansk. Tysk var rett og slett forferdelig den korte tida jeg hadde det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Åååå Jaja, det går nok bra. Da får jeg velge Spansk. Tysk var rett og slett forferdelig den korte tida jeg hadde det. Og du er sikker på at skolen du skal inn på tilbyr dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå