AssKicR Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Det var en gang en nordmann som gikk opp ved en elv i Finnmark. på andre sida av elva gikk det en russer med gevær. da spurte nordmannen :- er du i marinen ?? og gjorde svømmetak med henda. Russeren skjønte ingenting, og bare rista på hodet. Så spurte nordmannen :- er du i hæren da ?? og gjorde en slags joggebevegelse fram og tilbake med ræva...russeren skjønte ingenting og rista på hodet igjen...- er du i luftforsvaret da ?? og vifta med øra. Da tok russeren geværet å skøyt nordmannen. noen uker etterpå var russeren i rettsalen. Der spurte aktor hvorfor han hadde gjort det. - jo, sa russeren. han sa han skulle svømme over elva, og ta meg bakfra så øra flagra! Lenke til kommentar
MMEEGG Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 LOL, det var morsom... Lenke til kommentar
sim Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 peliz (<- gamer style) AssKiCr.. fiks avataren din iallefall .. 8) For dere som lurte så kjenner jeg fyren .. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 hehe, jeg lo faktisk.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Ja sånt kan det gå med å bruke tegnspråket Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 huff .... jeg skammer meg over at jeg lo.... Lenke til kommentar
MMEEGG Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Koffor det, Kebab GUD???? :-? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 De russerne asså Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 huff .... jeg skammer meg over at jeg lo....Har du funnet ut at du har russisk i deg? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Morsom vits. Nå er jeg faktisk enig med noen på forumet, det ER irriterende med titallsvis av :lol:'er etter en vits... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå