Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 akkuratt samme måte som alle andre VSTi`er.. men de fleste DAW`er har EQ, kompressorer og klang innebygd... Lenke til kommentar
657 Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Ja men når eg lastar dei ned får eg berre eit manual og ein txt. fil med. Det står korleis eg skal gjere det men eg forstår ingenting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 i kjærhus classic er det med en .dll fil også. hvilken DAW bruker du? Lenke til kommentar
657 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Eg meinte .dll fil. Og kva er DAW? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 De som vet, bruker gjerne slike uttrykk uten å tenke over at kanskje ikke alle andre vet... Men du sa opprinnelig at du trengte(!) en digital kompressor, og helst en avansert en, så da hørtes det vel ut som du også visste en del om det... DAW = Digital Audio Workstation. I prinsippet en PC med et lydkort og software for lydopptak. Men det brukes helst om litt "high end" utstyr. Så spørsmålet kan vel kanskje oversettes med: Hvilken PC, lydkort og programvare bruker du til å ta opp med? Geir Lenke til kommentar
657 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Eg trur eg droppe det! TRÅDEN KAN STENGES Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå