Ueland Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Som noen nok har merket har vi nå endret designene slik at ved besøk av Kategoriene "Digital foto og video", "Spill", "Hardware" osv, så vil gjester og personer som ikke har valgt et eget favorittedsign få opp det respektive nettsteds forumdesign. For de som ikke liker at designet endrer seg slikt anbefaler vi bruk av nedtrekkslisten helt nederst på forumsiden. Der har du mulighet til å 1) Velge et favorittdesign*, og 2) velge språk. Ved valg av favorittdesign vil du kun få opp det valgte designet uansett hvor i forumet du oppholder deg, såfremt du er logget inn. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hmm, du hadde da en god del flere valg av temaer, noe grunn til dette? 12 stykker har jeg. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Hmm, du hadde da en god del flere valg av temaer, noe grunn til dette? 12 stykker har jeg. Vi får opp gamle design som vi har satt som skjult da de ikke lengre er bruktbare, ikke verre enn det. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Er det kun logoen til de forskjellige nettstedene som er forskjellige?. Det er i alle fall den eneste forskjellen jeg klarer å se. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Skulle gjerne sett det gamle gamer.no-skinnet tilbake. Det som var hvitt, og uten den heslige kolonnen til venstre, samt reklamen på topp. IPB 2.2.0 er det eneste jeg greier å bruke nå. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Samme her, ønsker også en liten reklamenotis i 2.2.0 så jeg støtter hardware sine sider. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg liker best hw. dynamisk og hw.no dynamisk ny. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Forrsten: Dynamisk skinet på hardware.no bør kunne byttes siden noen her (b.l.a meg) liker ikke å få all den informasjonen plasser som den er nå. Kan det bli lagt ut en dropdown bar nederst på siden så man kan velge skin? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det er jo ein nedtrekksmeny nederst på sida ... Såg du ikkje skjermskotet i fyrsteposten? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Er dette også på http://www.hardware.no mener du? Vil du sjekke denne høyst troverdige informasjonen din igjen? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Har dette problemet i de nye dynamiske skinsa. Forumet kommer under lista på høyre side. Redigert: Har også dette problemet med Diskusjon.no-skinet. Endret 29. januar 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Er dette også på http://www.hardware.no mener du? Vil du sjekke denne høyst troverdige informasjonen din igjen? Dette gjeld berre forumet, Diskusjon.no. Redigert: Eg misforstod deg med andre ord. Redigert igjen: Les heller her du: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=891968 Endret 29. januar 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det er greit og misforst men jeg liker bedre de som retter opp etter seg Glad for at du gjorde dette og ga meg også muligheten til å slenge ut min misnøye over det nye skinet. Tusen takk Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 oi! tøft, nå har jeg diskusjon.no i widescreen ^^ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg klarer ikke bruke annet enn IP.Board Pro og IP.Board 2.2.0. Har alltid brukt og vil alltid bruke. Klarer ikke reklame. Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hardware.no Dynamisk er helt klart best imo. Mulig det ikke er så greit å bruke det med lav oppløsning, men det problemet har jeg ikke... Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Har dette problemet i de nye dynamiske skinsa.Forumet kommer under lista på høyre side. Redigert: Har også dette problemet med Diskusjon.no-skinet. På meg virker det som probelmet er css-tolkningen til Internet Explorer 6. Ganske dårlig av hw.no å ikke teste skinnet mot IE6, da det er en nettleser som faktisk fortsatt brukes mye. Mitt beste råd er å oppgradere til IE7 om du sitter på Windows XP, eller kanskje teste ut firefox eller Opera. Det aller beste er nok å gå for en av de to siste! Liker du ikke programmet er det bare å gå tilbake til IE igjen. (En annen løsning er såklart å benytte et annet skin.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå