crazym Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Heisann... Har en Dell D430 her. Og midt i tastaturet har den en blå "mus-knapp" som man kan styre musen med.. Denne irriterer meg grønn. Fordi jeg alltid kommer borti den når jeg skriver. Og da blir det helt feil. Jeg finner ikke noe sted i kontrollpanel hvor jeg får deaktivert denne saken? Noen som vet? Kjører Windows Vista forresten... takk på forhånd Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Nydelig liten laptop Tror du må inn i bios for å deaktivere denne. Kan sjekke når jeg kommer hjem, har ikke min D430 her. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Latterlig dersom man må gjennom noe ultraavanserte saker for å deaktivere "klitten". På IBM/Lenovo-maskiner gjør man det for eksempel via "Kontrollpanel" - "Mus" - "TrackPoint", eller ved tastekombinasjonen Fn+F8. Btw; jeg har deaktivert touchpaden, jeg. Den er til irritasjon for meg. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Glemte å sjekke igår. Du kan garantert deaktivere den i Windows, hvis man har softwaren installert. Denne sletter jeg alltid... Fn+F8 bytter du skjermmodus på Delle'n forøvrig Lenke til kommentar
crazym Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Så man må ha software installert ja? Jeg sjekket i bios nemmelig, og der fant jeg ikke noe.. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Stikk på hjemmesidene til Dell, og last ned musedrivere. Da skal du få disse alternativene der jeg påpekte de tidligere i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå