Gjest Gjestesen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Som mange her sikkert er enige med meg i, er det viktig å skape et godt førsteinntrykk for å kunne gå videre med ei jente. Lurer nå på hva folk her anbefaler som gode taktikker for å skape et godt førsteinntrykk? Alle tips verdsettes! Takker for alle svar Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=786238 Lenke til kommentar
Madock Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Vær deg selv... Spar meg... Har man verdens værste personlighet hjelper jo ikke dette. Hvis du vil gi et godt førsteintrykk så er du utadvendt, vær interessert, vær morsom,, etc etc.. listen er lang. Men det hjelper ikke å bare være deg selv, i allefall ikke når det kommer til førsteinntrykk. Vær hyggelig, åpen for hennes synspunkter, ikke vær for seriøs og for all del ikke ta alt det hun sier og kveruler med det. Hvis hun sier at hun synes katter er søte, så må du ikke på død og liv overbevise hun om at hunder er såå mye bedre og dra frem diverse statistikker. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Å smile mye kan bidra til godt førsteinntrykk. Godt humør er alltid sjarmerende, synes jeg. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Vær deg selv... Hoi, det vil jeg ikke anbefale om du skal på kommunestyremøte. Byråkratiet skiller ganske kraftig mellom jobb og privatliv. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Smil! Virk interessert, og lytt. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Smil. Vær en hyggelig og interessant person. Snakker du med en jente, snakker du MED henne, ikke TIL henne, så sørg for at du lytter og snakker, alt ettersom. Vær morsom, får man jenten til å le er mye av jobben gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå