bjaa Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Finnes det noen CS config programmer? Jeg synes det er vanskelig og endre alt i notis blokk... Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg har aldri hørt om det...men jeg har heller aldri hørt om noen som synes det er vanskelig å editere tekstfiler Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg begynte å lage det for et par år siden, men det ble aldri gjennomført. Fungerte ypperlig, men fant ut at det ble alt for mye jobb å lage ferdig programmet i forhold til "fortjenesten" ved å ha det. Men det finnes sikkert andre programmer "der ute".. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Vet det er et program som heter CSconfigurator, men har ikke peiling hvor du finner det. Bor sammen med en som har det. Der kan du fikse skriften på HUDen, tagginger, sikter o.l. + at du kan lage buyscript (tror jeg), men å lage sånt er ganske lett i notepad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå