MyBigMouth Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Fototur på Sørlandet Jeg, i likhet med mine likesinnede her i Kristiansand begynner å bli litt lei å ikke ha gode motiver i nærheten. Jeg slenger derfor ut et forslag; er det interesse for å få til en fototur, enten en kort en-dags tur lik Akam sin, eller en lengre tur i fjellet for å stille fotografievnene på en prøve? Er det flere her i området som kunne tenke seg dette? Snakker ikke om store utgiften for dette, spesielt ikke hvis det bare blir en en-dags tur, men den er ikke gratis heller. Sted osv kan vi avtale etterhvert. Akkurat nå vil jeg bare undersøke hvor mange vi er, og om det i det hele tatt er interesse for det. Personer som har vist interesse: MyBigMouth Noldus Eirikant DHM Jon Endret 31. januar 2008 av MyBigMouth Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det høres litt artig å ta en tur, hvis nybegynnere som meg får være med. Er det noen spesielle motiver du har i tankene? Jeg har igrunnen aldri tenkt over at kristiansand er en kjedelig by å ta bilder i. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg og DHM er fra grimstad hvis det teller Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg og DHM er fra grimstad hvis det teller Selvfølgelig gjør det det Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 5 stk til nå, vi er jo mange her på sørlandet Jeg håper vi kan bli nok til en liten tur, så kanskje jeg kan lære litt. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hvor gamle er dere da? jeg og DHm er 17. hehe! Men hadde vært kult om vi på sørlandet å hadde fiksa dette. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 noen i østfold som skal dit? kunne tenkt meg men sliter med transport(halden) Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 noen i østfold som skal dit? kunne tenkt meg men sliter med transport(halden) Ja, for all del, er jo for flere enn oss på sørlandet. Du kan undersøke med "flums" da han bor i Oslo men sikkert kunne tenkt seg å være med. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 og andre ting jeg lurte på : sånn ca hvor mye vil turen koste osv.? er amatør på 20 år med stor interesse;) Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hmm hvor og når skjer dette? Dersom tid og sted passer er jeg med blir det felles transport fra et hvis punkt? Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Ser det mørkt ut med tanke på å få til noe? Vi må da klare å få med oss noen flere. Jeg har veldig lyst å ut å ha det gøy, samtidig som jeg kan lære noe av andre. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Håper det skjer noe snart, hvertfall. Er lei av grimstad nå Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Ser dårlig ut for oss på sørlandet. hvis vi er rundt 5 stk er jeg med på¨et eller annet. Kanskje vi bare skal bestemme oss for noe å se? Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ja, jeg syntes vi skal bestemme oss for noe, så lenge alle har interessen forsatt. Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Interessen er der fortsatt. Hvis vi er en liten gjeng, hvordan skal vi da organisere det? Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Bump bump. Har opprettet en tråd på under fotografering. fotografer på det blide-sørlandet. Alle som er fra Vest og Aust agder må mer en gjerne skrive seg inn. Vil ha en liste med oss foto folk på sørlandet, slik at det blir lettere å ordne noen aktiviteter som turer eller tema dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå