sjokko Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hei. Har nettopp fått tilbake min Aopen Tundra 1551 Notebook fra service hvor den har fått nytt hovedkort. Nå klarer jeg ikke koble på det trådløse nettverket lengre, pcen finner ingen trådløse nettverk selvom det er flere av dem her. Driverne til nettverkskortet er oppdatert. Under skjermen er det et lys som skal lyse når man slår på trådløs funksjonen, dette lyser ikke og det reagerer heller ikke når jeg trykker på "trådløs knappen". Jeg tipper at jeg trenger en driver til det nye hovedkortet men er ikke sikker på om dette vil løse problemet. Men jeg klarer ikke å finne en hovedkort driver til pcen min, vet noen hvor jeg kan få tak i det, eller har noen noen andre ideer om hva som er galt? på forhånd, takk Lenke til kommentar
sjokko Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 har fått bekreftet at problemet er fordi trådløsradioen er av, og jeg klarer som sagt ikke slå den på Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Har du ingen knapp på maskinen til å skru den på? Lenke til kommentar
sjokko Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 joda, men det er den som ikke funker, mest sannsynlig pga manglende hovedkort driver som jeg ikke finner Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ahh, er nok driveren til "panelet" med knappene på? Eller at du ikke har "launch mananger" installert? Lenke til kommentar
sjokko Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 begge deler er godt mulig. anelse på hva driveren til panelet kalles? jeg så en launchmanager driver tidliger, laster ned den og prøver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå