Gå til innhold

Symantec skaper problemer?

Anbefalte innlegg

Jeg har Symantec som antivirus.

Oppdager nå at jeg ikke får sendt epost med vedlegg, kun små eposter. Eposter står lenge i utsendingsfase, og får til slutt opp melding med link til Symnatec sider - om at oppgradering må gjøres, som koster en 70 us dollar!

Irriterende og det er da ikke så lenge siden jeg kjøpte forrige versjon. Jeg slår av Symantec scanning, som heller ikke hjelper. Forbindelsen funker dog greitt på en annen maskin her - med annen antivirus.

Andre som har slike problem med Symantec?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...
Har hatt en del problemer i det siste fra Symantec. I NOEN tilfeller har ged hjulpet aa avinnstallere - NB Bruk Norton's avinstallerings Tool - laste ned nyeste versjon fra internett med ditt loepende abonnement saa intallere paa nytt

Har samme problem på nytt. Nå har jeg avinstallert Symantec, og bruker Norman. Problemet kan dermed ikke ha sammenheng med antivirus program?

Ved pålogging på min epostmail fra bredbåndsleverandør på en annen maskin funker ting normalt. Derfor kan det ikke ha smheng med konto oppsett, eller bredbåndsleverandør.

En datakyndig så på maskina via Internett i dag, og ser heller umiddelbart ikke noe galt.

Noen som har en ide om hva som skaper dette veldig irriterende problemet?

Kun små eposter kan jeg sende fra denne maskinen. Å motta går greitt.

Svært takkenmelig for tips. Har brukt mye tid på dette de siste ukene. Bruker derfor mest en annen maskin.

Lenke til kommentar
Har samme problem på nytt. Nå har jeg avinstallert Symantec, og bruker Norman. Problemet kan dermed ikke ha sammenheng med antivirus program?

Jo for Symantec kan være vanskelig og bli kvitt.

Derfor finnes Norton-Removal-Tool

Vi starter med hijacthis for og se hvordan det ser ut for deg.

Last ned HijackThis legg i egen mappe på skrivebordet.

Start programmet og velg "Trykk scan og save log"

Post HijackThis.txt

Endret av SNIPPSAT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...