Sandsvei Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Så litt på dette kabinettet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326276 Det er med vannkjøling og virker spennende. Jeg er ikke gira på å bygge sammen et eget vannkjøling oppsett, så jeg lurer på om dette kan være noe for meg? Vet dere forresten om det følger med vannkjøling slanger osv til skjermkort? Eller må dette kjøpes sepparert? Lurer også på det samme om CPU. Lenke til kommentar
clawfing Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Har selv dette kabinettet og jeg syns det er ganske bra. cpu ligger på 19grader idle og 24 etter 2-3 timers spilling. Var ikke noe vanskelig å sette sammen heller(første vannkjøling jeg har vært borti) Følger med blokk til cpu, ikke skjermkort. tror det er nok slange til både cpu og skjermkort men er litt usikker der. Største minuset er størrelsen på kabinettet, dette er stort og tungt så om du er mye på lan osv hadde jeg ikke valgt dette.. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Er på lan en gang i året og dette er kun e lokalt lan med ca 50 stk Da tror jeg at jeg går får dette og kjøper med en blokk/slenge til skjermkortet. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det i sølv er kanskje ikke like fint, men det er i hvert fall 5-6kg lettere ettersom det er laget av aluminium. Men for din del er det nok like greit å gå for det svarte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå