Uderzo Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hei Jeg har flere tusen img filer (flere TB med data) jeg skulle ha pakket ut. Finnes det et script som kan automatisere en slik prosess? Takker for all hjelp jeg kan få Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hei Jeg har flere tusen img filer (flere TB med data) jeg skulle ha pakket ut. Finnes det et script som kan automatisere en slik prosess? Takker for all hjelp jeg kan få WinRAR Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Takk for tipset. Skal sjekke det ut Hvis noen har flere forslag, så er de velkomne. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg leter etter riktige commandoer for winrar. Noen som kan hjelpe? Det jeg trenger å få gjort er følgende: Jeg har en mappe med over 8000 undermapper. I hver undermappe befinner det seg en img fil. Det jeg ønsker er å extracte img filene til hver sin mappe med samme navn som filnavnene, til en annen disk. Takker for all hjelp jeg kan få Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå