Gå til innhold

iPhone til Norge

AyeGee

Anbefalte innlegg

Det tar sin tid før iPhone kommer til Norge, så funderer jo veldig rundt dette. Er selverklært "rimelig" Apple-fiendtlig, men har ekstrem høy dobbeltmoral, så bruker jo gjerne de få bra produktene de har (les: har hatt iPod).

Tråden handler om Apples seneste hypeprodukt, nemlig iPhone. Synes telefonen ser utrolig bra ut, og den burde blitt tidenes mobiltelefon, hadde den bare fungert tilfredstillende (dette har blitt diskutert nok mellom realister og hypeoffer allerede).

Så ontopic. iPhone er jo en telefon som hovedsaklig er fokusert for det amerikanske markedet. Vi ser dårlige salgstall rundt omkring i Europa. Dette virker det som om Meizu skal utnytte med sin M8, som forsåvidt ser ut som en veldig forbedret iPhone.

Har noen tanker rundt dette, og at den aldri kommer til Norge? En teori, er at det kommer en oppdatert versjon av iPhone. Er det derfor det drøyer sånn før den kommer til Norge?

Se for dere: iPhone 2G, med 3G-nett, mms, bedre kamera og muligheter for å filme. En forbedret iPhone som passer det norske/europeiske markedet. Er dette noe som kan høres realistisk ut?

Er dette noe som flere enn meg finner sannsynlig??

Slik iPhone er nå hadde jeg insta-solgt den om jeg fikk den kastet etter meg.

En iPhone 2G, som passer et norskt bruksmønster og som virkelig kan kalles med halvt iPod, halvt telefon av Nokia-/SE-kvalitet. Den ville jeg kjøpt....

EDIT: Kan også legge til at Mobile World Congress er nå snart, kanskje får vi noen oppdaterte nyheter da?

Endret av AyeGee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...