EinarEriksen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Nå har det dukket opp bilder av det som skal være andre versjon av Nokia E90. Les mer Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 About fucking time.. Når det kan bekreftes at denne er i Norske butikker er sjansen stor for at det blir en slik på meg! Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det var kanskje på tide, siden telefonen har vært ute på markedet helt siden sommer 2007. Dette har de vel fikset for lenge siden, dere har tilogmed skrevet artikler om det før. Fint om artikkel endres så det ikke høres ut som Nokia ikke har gjort noe med problemet. Skal prøve å hoste opp litt mer info om denne Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det kommer ikke skade på skjermen! men etter litt bruk blir tastene litt fettete og du kan se det kommer merke på skjermen! Men er ikke værre en og vaske/tørke det vekk! Så jeg opplever ikke noe problemer med at tastene "ødelegger" skjermen! Telefonen min ble kjøpt i midten av desember så det kan jo hende det er kommet en litt forandring på den telefonen i forhold til de som ble sluppet om sommeren! Jeg ser værtfall ikke noe vits i en e90 v2 vist forandringen kun er dette! Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Nei, ingen vits i å bytte. Men ingen vits i å kjøpe en v1 nå om en v2 er rett rundt hjørnet (om den ikke alt er kommet? Finner du noe mer arehei?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg