Gå til innhold

Burnout Paradise- Hvert å kjøpe

Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer litt på om Burnout Paradise er hvert å kjøpe? Er det et av de bedre spillene eller er det liksom et helt greit spill?

Kommer vel ann på om du likte de forrige Burnout spillene. Jeg syns dette er helt knall, spesielt online delen.

Lenke til kommentar

Jeg syns spillet er knall, selv om jeg foretrekker mer realistiske bil-spill som GT og F1.

Moro med litt ehh.. "lett-beint racing" også :thumbup: . Syns BP er mye gøyere enn f.eks. Need for speed serien.

Endret av g_knap
Lenke til kommentar

Har ikke spilt de forige spillene. Jeg liker vel egentlig spill hvor du mekker biler med bodykit og lager en street bil som i Nedd For Speed. Går dette ann i burnout paradise?? I så fall hvilken alternativer har jeg da til et slikt spill. Har hørt at NFS pro street suger?

Endret av PeaceOwner
Lenke til kommentar
Har ikke spilt de forige spillene. Jeg liker vel egentlig spill hvor du mekker biler med bodykit og lager en street bil som i Nedd For Speed. Går dette ann i burnout paradise?? I så fall hvilken alternativer har jeg da til et slikt spill. Har hørt at NFS pro street suger?

Mener at du ikke kan tune/style bilene i BP (Kjøpte det i forgårs, er ikke 100%sikker).

Pro street er vel litt forskjellig fra de foregående NfS-spillene, da racingen foregår på lukkede baner(0 trafikk). Synes det virket kjedelig i en arcade-racer.

Lenke til kommentar

Kan ikke tune bilene, men man kan velge farge og stil på lakkeringen.

Hver bil har også en 'burning route' der man skal kjøre mellom to punkter på en gitt tid, og klarer man det får man en spesialmodell av bilen man kjører, med annen type styling og gjerne litt bedre spec.

Lenke til kommentar
Hvordan er onlinedelen, hvor mange av vennene kan man se online samtidig ? Husker i Test Drive så ble dette ufattelig dårlig med at du så kun 3-4 stk sammen online samtidig og det ble random hvem du så.

Man kan være 8stk online på en gang. Funker knall. Normalt sett er online delen åpen slik at alle kan joine et spill, men man kan også sette sperre slik at det kun er venner som kommer inn eller bare folk du sender invite til.

Lenke til kommentar

Lurer selv litt på om jeg skal kjøpe Burnout Paradise. Virker som et veldig morsomt spill, men vet ikke helt om jeg liker dette med fri kjøring rundt i byen. Synes byen virker stygg og forurenset, samtidig som jeg hadde ønsket litt mer natur. Ble ganske skuffet etter at jeg hadde spillt demoen for å si det sånn.

Tenk så gøy det hadde vært å kjøre rundt i alpene og mange kuselige små fjell-landskaper :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...