hfarberg Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Går det an å laste ned en sang du allerede har kjøpt, på nytt gratis hvis man klarer å slette fila du fikk første gangen? (Jeg regner nesten med at det går, noe annet ville jo vært litt rart...) Lenke til kommentar
Uluen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Går det an å laste ned en sang du allerede har kjøpt, på nytt gratis hvis man klarer å slette fila du fikk første gangen?Jeg tipper det er mulig kun for en begrenset periode, i tilfeller der nedlasting ble avbrutt og slikt, ellers ville det jo blitt et slags permanent lager for filer Lenke til kommentar
Tore Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Noen som har klart å bestille.? Tengte jeg skulle prøve, siden prisen er 60% billigere en Netcom/telenor Prøver å registrere meg men må ha US adresse...? EDIT : nei, man kan ikke laste ned fra amason med norsk visa. Endret 31. januar 2008 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) FLAC is available through our Concierge Service. We will interview you and create a music library to your tastes, with playlists, and deliver it all on a hard drive that plugs right into any XP or Vista computer or compatible media server. If the music you desire is NON DRM, we can then put it into FLAC.*tar en liten bølge for meg selv* We will never, NEVER, offer MP3 or any format that compresses the original recording.Hva i alle dager mener de her? Endret 1. februar 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Nator Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Noen som har vet noe nytt om når denne tjenesten kommer til Norge? Hvis prisene forblir de samme som nå skal jeg også vurdere å kjøpe musikk derfra. Hadde vært fint med mulighet for FLAC men... Det skjer vel ikke i dette århundret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå