Gå til innhold

Utviklerdagbok: Star Wars: The Force Unleashed #3

Anbefalte innlegg

Ang. det at Force Unleashed ikke kommer til PC. Som jeg har sagt mange ganger, er det helt sikkert pga. piratkopiering.

Men allikevel... En sith som feller en Star Destroyer. Det blir jo litt feil. Han burde jo heller felle en Corellian Corvette :p

I "Utviklerdagbok 2" så sier de at Darth Vader ville teste kor langt man kunne gå me kraften.

Ja, men hvorfor ødelegge noe eget? Altså en Star Destroyer og Stormtroopers...? Nå må man jo også tenke på at alt vil bli ødelagt der Star Destroyeren lander. Det gir ikke mening. Skulle de teste kraften hans, synes jeg de burde gjøre det på en annen måte, da det ikke virker helt riktig å ødelegge egne ressurser (og mye av dem).

Men det er mulig vi får vite grunnen i spillet.

Dette spillet har jeg snakket masse om det kan bli bra

Håper det ikke blir en flopp som så revenge of the sith ble til PS2 og de...

Jeg vil se mer action med lyssverdet ikke fysikken siden jeg har sett altfor mye bruk av euphoria, dmm og havok!

Håper på noen raske og heftige moves med lyssverdet :D

Star Wars: Revenge of the Sith (PS2) ble da for all del ingen flopp. Det er da platinum-spill, og det har det da vært ganske lenge. Det er jo et spill alle Star Wars-freaks burde få fingrene, da det er det eneste skikkelig Jedi/Sith-spillet noensinne (med unntak av Jedi Academy og Jedi Outcast).

Jeg er fan av Star Wars, men Revenge Of The Sith som jeg har spilt til PS2 var en liten flopp i mine øyner...

Men håper på att SW TFU skal bli bedre en alle forgjengerene!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og han røper at det blir arena kamper online !!!! :D

Men litt synd at det ikke kommer til PC men skal vel overleve, men det er såpass stort miljø blant PC brukere. Jedi Academy har fortsatt hundrevis av servere fulle av dedikerte folk. Blir vanskelig å få dem alle over til konsoll men.

Lenke til kommentar

For dere som lurer på hvorfor Darth vader's hemmelige læring dreper stormtrooper's og star destroyer's etc... Så er det fordi at han skal holdes hemmelig, hvis noen fra imperiet ser han så må han bli kvitt dem slik at han forblir hemmelig. Det har blitt sagt at han ikke bare skal ut å drepe gamle jedier eller opprørere, men også medlemmer av imperiet, av vilke grunner har det ikke blitt fortalt enda.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...