Vegard_Haug Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Tre teknologier. Se videoen Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Imponerende! Skal si de har satset mye på fysikken, men det er nå bra. Så levende omgivelser tror jeg ikke jeg har sett i noe spill før. Blir moro å prøve når det kommer. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ja dette skal jeg nok kjøpe. Vet noen om det blir en form for multiplayer via Live på det? Typ som i Jedi Academy? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ser heilt utrolig frem til dette spillet. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Håper det kommer til PC etterhvert. Kan enda ikke fatte at de droppa en PC-versjon i første omgang Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Håper det kommer til PC etterhvert.Kan enda ikke fatte at de droppa en PC-versjon i første omgang Akkurat den problemstillingen tror jeg vi bare må bli vant til. Spillindustrien har vel merket piratkopieringen godt, men det er så langt ingen gode løsninger for kopiering til de nye konsollene. Inntektene blir høyre. Jeg vil også tro det er enklere utviklingsmessig å tune et spill til en bestemt plattform og ikke for et virvar av kombinasjoner som en pc representerer. Endret 29. januar 2008 av Mozze Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Jeg vil også tro det er enklere utviklingsmeddig å tune et spill til en bestemt plattform og ikke for et virvar av kombinasjoner som en pc representerer. Det tror jeg ikke er tilfelle. Er det nesten ikke det samme å utvikle et spill til Xbox360 som til PC da? Jeg trodde det, bare at når du utvikler spill til PC har du et bredere spekter av muligheter, fordi en PC kan inneha mer maskinvarekraft enn en Xbox360. Når du utvikler et spill til en konsoll må du jo sørge for at spillet faktisk klarer å kjøre på konsollen, du har jo større potensiale i en PC der. Jeg trodde det letteste å utvikle et spill til var nettopp PC jeg. Xbox360 er vell veldig mye av det samme, da det bruker samme type maskinvare og system som en PC. PlayStation3 derimot skal jo være et mareritt iforhold. Endret 29. januar 2008 av RamGuy Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Vi kommer til å merke store forskjeller på grafikk kvalitet dersom spillene først skal designes for konsoller og så portes til PC. Konsollene er 'no match' for en PC med qx9650 og sli / crossfire oppsett. Sørgelige greier. Trykkleif Snabel Endret 29. januar 2008 av Snabel Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Fordelen med konsollene er jo at du har 1.stk ferdig spesifisert hardware å knytte optimaliseringen opp i mot. PC har selvfølgelig meir kraft, men det er utrolig ka man kan klare med konsollene i det lange løp, tatt hardwaren i betraktning. Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Til tross for nesten 15000 signaturer i en underskriftskampanje og 160 sider på Lucas Arts forumet fra flere rasende Star Wars fans har Lucas Arts allikevel sagt at det definitivt ikke blir å komme en PC utgave. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg gleder meg virkelig til dette spillet, men jeg må si jeg begynner å bli lei praten om Euphoria og DMM. Man skulle nesten tro det er kun det spillet handler om. Hvis de ikke har fått til et generelt godt kampsystem blir jeg sinnsykt skuffet. Jeg kommer til å bruke Force Powers minimalt når jeg spiller dette spillet, fordi jeg liker lightsaberen bedre Historien er NØDT til å være bra; det er jo Star Wars. Men jeg synes det er litt skummelt at de så og si bare snakker om fysikken om og om igjen. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Til tross for nesten 15000 signaturer i en underskriftskampanje og 160 sider på Lucas Arts forumet fra flere rasende Star Wars fans har Lucas Arts allikevel sagt at det definitivt ikke blir å komme en PC utgave. Og der forsvant all min respekt for LucasArts Tenkt at LucasArts som har fokusert så mye på PC-plattformen plutselig bare skal droppe den. Det er jo PC som har fått de ditt de er i dag. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Historien er NØDT til å være bra; det er jo Star Wars. De har jo jobbet tett sammen me Lucas Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Men jeg synes det er litt skummelt at de så og si bare snakker om fysikken om og om igjen. BTW, det at de snakker om fysikken om og om igjen e fordi at dette en en utviklerdagbok, og i dag var det på tide me en prat om teknologien Her e del 1 av dagboken: http://www.gametrailers.com/player/20007.html og her e del 2: http://www.gametrailers.com/player/25276.html Lenke til kommentar
Avean Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Til tross for nesten 15000 signaturer i en underskriftskampanje og 160 sider på Lucas Arts forumet fra flere rasende Star Wars fans har Lucas Arts allikevel sagt at det definitivt ikke blir å komme en PC utgave. Og der forsvant all min respekt for LucasArts Tenkt at LucasArts som har fokusert så mye på PC-plattformen plutselig bare skal droppe den. Det er jo PC som har fått de ditt de er i dag. Jepp og pc-brukere har også stjelt millioner fra de ved å piratkopiere. Men det kan jo løses ved å gi spillet en kraftig online opplevelse sånn at folk MÅ kjøpe det. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Til tross for nesten 15000 signaturer i en underskriftskampanje og 160 sider på Lucas Arts forumet fra flere rasende Star Wars fans har Lucas Arts allikevel sagt at det definitivt ikke blir å komme en PC utgave. Og der forsvant all min respekt for LucasArts Tenkt at LucasArts som har fokusert så mye på PC-plattformen plutselig bare skal droppe den. Det er jo PC som har fått de ditt de er i dag. Jepp og pc-brukere har også stjelt millioner fra de ved å piratkopiere. Men det kan jo løses ved å gi spillet en kraftig online opplevelse sånn at folk MÅ kjøpe det. Blir det en online del likt den i Jedi Knight, så er jo det mer enn god nok grunn til å kjøpe spillet syntes nå jeg Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Håper det kommer til PC etterhvert.Kan enda ikke fatte at de droppa en PC-versjon i første omgang Akkurat den problemstillingen tror jeg vi bare må bli vant til. Spillindustrien har vel merket piratkopieringen godt, men det er så langt ingen gode løsninger for kopiering til de nye konsollene. Inntektene blir høyre. Jeg vil også tro det er enklere utviklingsmessig å tune et spill til en bestemt plattform og ikke for et virvar av kombinasjoner som en pc representerer. Jeg vil tro de utvikler til PS3 og Xbox fordi det er litt lettere med tanke på at man kun skal tilrettelegge til to typer hardware, når man skal utvikle et spill til pc må man ta i betraktning alle de forskjellige hovedkortene, skjermkortene, cpu'ene osv. Og det å si at det ikke er noen gode løsninger for kopiering til de nye konsollene er feil. Både Xbox og Wii er tilgjengelig for piratmarkedet da det finne flashing og chipper som tillater at piratkopierte spill kan kjøres. Eneste konsollen som hittil ikke kjører "hjemmebrente" spill er PS3. Kan også tenke meg at det er ett litt mer generelt marked til konsoll i forhold til pc. Påstandene mine er kun ting jeg går ut ifra og ikke fakta, så ikke drep meg hvis noe er feil, personlig hadde jeg foretrekt å spille dette på PC, slik som med jedi academy. Mistet akkuratt veldig mye interesse for spillet da jeg fant ut at det bare var Xbox og PS3. Spillet i seg selv ser fantastisk ut og jeg elsker Star Wars universet så jeg kommer garantert til å kose meg med dette spillet uansett, håper virkelig at lærlingen til Vader er så sterk at man kan gjøre det man gjør fra den traileren der han smeller skipet i bakken. Endret 29. januar 2008 av Spjeld Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Tror dette spillet blir et av årets høydepunkt. Ser rett og slett fantastisk ut, så dette skal definitivt kjøpes inn. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg gleder meg virkelig til dette spillet, men jeg må si jeg begynner å bli lei praten om Euphoria og DMM. Man skulle nesten tro det er kun det spillet handler om. For meg er det akkurat det dette spillet handler om. Fuck DX10, Euphoria er framtiden. DMM ser også utrolig fett ut. En kraftig kontrast til liksomfysikken i f.eks. Mercenaries 2. Skal bli morro å herje og lage kaos i dette spillet, ja. Lenke til kommentar
Taare Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 ingen som synes det er skikkelig fjernt at sithen tar ned en star destroyer og stopper den foran seg? yoda sleit jo skikkelig når han slåss mot dooku og skulle redde anakin, med å stoppe den blokken over hodet på ham Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg