snorri Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 jeg må flytte eposter over til en annen hdd, men hvor ligger de? jeg bruker btw outlook express, men trenger å vite hvordan man gjør det i ms outlook også... Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Fil - import/eksport så velger du eksporter personlig mappe Lenke til kommentar
snorri Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 hvor havner det da? med en gang eksporteringen er ferdig, så bare lukker den seg. får ikke vite hvor den er... Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 hvor havner det da?med en gang eksporteringen er ferdig, så bare lukker den seg. får ikke vite hvor den er... Det vil jeg også vite! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Du velger jo til hvilken fil du vil eksportere... eller er det helt anderledes i Express? Er ialelfall sånn i Outlook... Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 On det er XP ligger den under "documents and settings" Men directoriet er skjult, så søk på "inbox" og pass på at den søker påde i skjulte og systemfiler. Lenke til kommentar
Madman Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Hei. Mailene dine ligger skjult, så du må vise skjulte filer og mapper. Som en her sa ligger de under Documents and settings, men du må gjennom flere mapper. Rekner med at det blir ca. slik : Documents and settings - mappen med ditt navn eller nick - lokale innstillinger - Programdata - Identities - så en mappe med div tall - Microsoft - Outlook Express, nå skal du se mappene i Outlooken din der mailene ligger. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Hei. Mailene dine ligger skjult, så du må vise skjulte filer og mapper. Som en her sa ligger de under Documents and settings, men du må gjennom flere mapper. Rekner med at det blir ca. slik : Documents and settings - mappen med ditt navn eller nick - lokale innstillinger - Programdata - Identities - så en mappe med div tall - Microsoft - Outlook Express, nå skal du se mappene i Outlooken din der mailene ligger. Takk! Lenke til kommentar
Izex Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Mappen med ditt navn eller nick ? er det hans PC er han jo administrator:P Jaja, noen er kanskje mere shizofren (eller hvordan det skrives) enn andre... Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Litt off topic: Det å ha Admin/Administrator som Admin brukerkonto er en sikkerhetsrisiko. Lønner seg ikke å ha det, på mine NT5-Baserte systemer så er guest disablet, admin er noe annet, og så er jeg senv en vanlig bruker på min egen maskin ved normal bruk. Bruker "run as..." ved instalering av drivere/programmer. Software Firewall til å blokkere og eller logge all trafikk + en antivirus. Og er det flere som administrerer pc'n, fragmenter opp passordet til "admin"-bruker'n over flere individer så alle må gå sammen for å logge på. (merk at hovedadmin har hele passordet - men han vil neppe skade sitt eget system) Det vil da bli minste sjangs for "faenskap" - har det slik på jobben iallefall - fungerer meget bra hittil. Men du finner mail'sene dine ved å høyere klikke på for eks "Inbox" i OE og så får du opp "path'en" til Databasefila med alle mail's i, merka t denne kan og flyttes til ett annet sted som er lettere for "admin's" å finne, og eller vanskeligere for "uvedkommende" å finne. Men finner ut masse rart ved å klikke litt på egenhånd, og lese det som står på skjermen. Lykke til videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå